گلکسی اس 8 عنوان بهترین صفحه‌نمایش دنیا را از دیسپلی‌میت دریافت کرد

هر ساله پرچم‌داران سامسونگ با صفحات Super AMOLED خود نظر منتقدان و کارشناسان را جلب می‌کنند و به نظر می‌رسد این‌بار هم گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به عنوان بهترین صفحات نمایش دنیا انتخاب شده‌اند.

0

به نظر می‌رسد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نه تنها صفحات نمایشی با حاشیه بسیار باریک و نسبت تصویر 18.5:9 دارند بلکه کیفیت تصویر نیز در آن‌ها بی‌نظیر است. در بررسی که وب‌سایت تخصصی DisplayMate بر روی گلکسی اس 8 انجام داده این صفحه‌نمایش به عنوان نوآورانه‌ترین و بهترین انتخاب شده است و کارشناسان این وب‌سایت از دقت رنگ و گستره وسیع نمایش رنگ این صفحه‌نمایش حیرت زده شده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد صفحه‌نمایش گلکسی اس 8 می‌تواند 113 درصد از گستره DCI-P3 و 142 درصد از sRGB را نمایش دهد. به لطف فناوری و استاندارد Mobile HDR Premium این صفحه‌نمایش حتی از گلکسی اس 7 نیز بهتر بوده و خصوصاً برای محتوای HDR و در فضای با نور زیاد بهتر عمل می‌کند.

به گفته دیسپلی‌میت همچنین سامسونگ از فناوری رندر زیرپیکسلی نیز استفاده می‌کند که وضوح تصویر را حتی بیشتر از آن‌چه هست نشان خواهد داد. این فناوری اجزای هر پیکسل شامل قرمز، سبز و آبی را به‌صورت مستقل به‌کار گرفته و به این ترتیب وضوح تصویر به‌نظر فراتر از QHD و در حد 4K خواهد بود. شاید به همین دلیل باشد که تشخیص وضوح +FHD که به‌صورت پیش‌فرض برای کاهش مصرف انرژی تنظیم شده کار ساده‌ای نیست.

گلکسی اس 8 همچنین رکورد بیشترین روشنایی را نیز با رقم 1020 نیت (17 درصد روشن‌تر از گلکسی اس 7) شکسته است. این گوشی همچنین به لطف دو سنسور نورسنجی در جلو و پشت می‌تواند نور را به‌صورت خودکار و بهتر از سایر رقبا تنظیم کند. گفته می‌شود سامسونگ این بهبودها را بدون نیاز به افزایش مصرف انرژی صفحه‌نمایش انجام داده و به این ترتیب اگر کیفیت تصویر صفحه‌نمایش برای شما اولویت دارد به نظر می‌رسد بهترین گزینه گلکسی اس 8 سامسونگ خواهد بود.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.