برخی ویژگی‌های کلیدی HTC U لو رفت

گوشی اچ‌تی‌سی U که پیش از این با نام رمز Ocean شناخته می‌شد قرار است پرچم‌دار آینده این شرکت تایوانی باشد. حالا بخشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پرچم‌دار به بیرون درز کرده است.

0

طبق اطلاعاتی که افشاکننده‌های مختلف منتشر کرده بودند قاب فلزی اطراف گوشی نسبت به لمس حساس بوده و با جسچرهای مختلف کاربر می‌تواند فرمان‌های متفاوتی را اجرا کند. از طرفی دیگر مشخصات سخت‌افزاری رایج این گوشی شامل صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD با گوریلا گلس 5، چیپست اسنپ‌دراگون 835، چهار یا شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی‌آمپری این گوشی پیش از این درز کرده بود. همچنین گفته می‌شود HTC U با رابط کاربری سنس 9، اندروید 7.1، درگاه USB Type-C و بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه خواهد شد. اما ظاهراً مشخصات نرم‌افزاری این گوشی جذاب‌تر است.

بر اساس تصاویر درز کرده HTC U با ویژگی USonic می‌تواند صدای هدفون را با توجه به گوش کاربر و همچنین صدای اطراف بهینه‌سازی کند (درست شبیه به U Ultra). همچنین قابلیت HTC Sense Link امکان نمایش اعلان‌ها روی پی‌سی را نیز فراهم خواهد کرد. یکی سنسور لمسی با نام Edge Sensor برای تشخیص فشار کوتاه یا طولانی کاربر در این گوشی وجود دارد که می‌توان از آن برای باز کردن دوربین، فراخوانی دستیار گوگل و سایر فرمان‌ها استفاده کرد.

اچ‌تی‌سی U همچنین از فناوری +HDR مشابه گوشی‌های پیکسل گوگل بهره می‌برد که حتماً می‌دانید تصاویر پرچم‌داران گوگل را جز بهترین‌های بازار قرار داده است. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به ضبط صدای سه‌بعدی با 4 میکروفون مجزا و همچنین صدای Hi-Fi برای هدفون اشاره کرد.

انتظار داریم این گوشی هوشمند ماه آینده رونمایی شده و اواخر اردیبهشت‌ماه و یا اوایل خردادماه نیز به بازار عرضه شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.