تصویر رندر احتمالی از HTC U فاش شد

طبق شایعات اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچم‌دار جدیدی با نام HTC U عرضه کند که لبه‌های آن به لمس حساس است. حالا اولین تصاویر منتسب به این گوشی درز کرده است.

0

اگر تصویر منتشر شده صحت داشته باشد ظاهراً اچ‌تی‌سی مانند دو گوشی دیگر خانواده U از بدنه شیشه‌ای استفاده کرده که شباهت زیادی به مدل میان‌رده U Play دارد. گفته می‌شود این گوشی از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، تراشه اسنپ‌دراگون 835 کوالکام و رابط کاربری Sense UI 9 استفاده خواهد کرد. دوربین‌های 12 و 16 مگاپیکسلی در پشت و جلو، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و 4 گیگابایت رم از سایر مشخصات این گوشی محسوب می‌شود.

اما نکته جالب اینجاست که نه‌تنها در این تصاویر خبری از درگاه هدفون نیست بلکه دکمه‌های تنظیم صدا، پاور، هوم یا حسگر اثر انگشت را نیز نمی‌توان مشاهده کرد. طبق شایعات قابل فلزی اطراف گوشی نسبت به لمس حساس خواهد بود اما آیا اچ‌تی‌سی تمامی این قابلیت‌ها را به‌صورت لمسی در U گنجانده است؟

در هر صورت اگر اچ‌تی‌سی قصد دارد با رقبایی مثل گلکسی اس 8، ال‌جی جی 6، هواوی پی 10 یا اکسپریا XZ Premium رقابت کند بهتر است هر چه زودتر این گوشی را معرفی کرده و به بازار عرضه کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.