ماژول RAZR موتورولا؛ واقعی یا شوخی اول آوریل؟

یکی از تاریخی‌ترین و کلیدی‌ترین گوشی‌های ساخت موتورولا گوشی تاشوی RAZR این شرکت بود که از نظر طراحی یک سر و گردن از رقبا بالاتر بود. حالا موتورولا در فیس‌بوک خود خبر از بازگشت این موتو به عنوان یک Moto Mod داده است.

0

همان‌طور که می‌دانید Moto Mod ماژول‌های سری موتو زد موتورولا هستند اما یک ماژول می‌تواند چه ارتباطی با گوشی RAZR داشته باشد؟ امروز روز اول آوریل است و معمولاً شرکت‌های فناوری شوخی‌ها و دروغ‌های خود را برای جلب توجه و شاید هم تغییر فضای این صنعت رو می‌کنند؛ به همین دلیل شاید این ماژول تنها یک شوخی سیزده باشد.

خوب است بدانید RAZR پرفروش‌ترین گوشی موبایل در آمریکا برای پنج سال متوالی 2004 تا 2008 بوده و تعداد فروش این گوشی هم حدود 150 میلیون دستگاه تخمین زده می‌شود. به این ترتیب اگر موتورولا بتواند با ماژولی برای موتو زد خاطرات نوستالژیک این کاربران را برانگیزد شاید بتواند فروش موتو زد را هم افزایش دهد؛ البته اگر چنین ماژولی وجود خارجی داشته باشد!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.