حالا ده میلیون کاربر به مایکروسافت در بهبود ویندوز 10 کمک می‌کنند

مایکروسافت اعلام کرده که 10 میلیون نفر در حال تست ویندوز 10 بوده و به مایکروسافت در بهبود و ارتقا ویندوز 10 کمک می‌کنند و به قولی ویندوز اینسایدر به حساب می‌آیند.

0

بدون شک مایکروسافت در سال‌های اخیر با گسترش برنامه آزمایش‌کنندگان ویندوز پایگاه خود در میان کاربران را متسحکم‌تر کرده است. در هنگام رونمایی و عرضه ویندوز 10 در دو سال پیش این غول نرم‌افزاری در حدود 5 میلیون کاربر آزمایش‌کننده یا اصطلاحا تستر در پوشش برنامه ویندوز اینسایدر داشت.

ویندوز اینسایدرها در واقع ممکن است همین همسایه بغلی شما، رئیس شما در اداره و یا همین کارمند فروشگاه سر خیابان باشند در واقع هر کسی می‌تواند در این برنامه ثبت‌نام و شروع به آزمایش و تست ویندوز 10 کند و شاید همین سادگی کار باشد که حالا مایکروسافت اعلام کرده که 10 میلیون نفر در حال تست ویندوز 10 بوده و به مایکروسافت در بهبود و ارتقا ویندوز 10 کمک می‌کنند و به قولی ویندوز اینسایدر به حساب می‌آیند.

البته همیشه اوضاع به همین منوال نبوده و بد نیست بدانید مایکروسافت ویندوز 7 و ویندوز 8 را کاملا محرمانه مورد آزمایش قرار داد و هر کسی که نسخه‌های در حال ساخت و اولیه ویندوز را لو می‌داد مجازات می‌کرد و قابلیت‌های در حال توسعه و جدید ویندوز را پیش از انتشار پنهان می‌کرد.

حالا همانطور که گفتیم کاربران غالبا دوستدار مایکروسافت می‌توانند آخرین قابلیت‌های در آستانه انتشار ویندوز را پیش از انتشار مورد آزمایش قرار داده و تجربه کنند و دردسرهای استفاده از این نرم‌افزارهای پر از باگ و ناقص را به جان بخرند.

اگرچه جمع کردن این جامعه کاربری برای آزمایش محصول و در دسترس قرار دادن روند توسعه نرم‌افزار و محصول اصلی شرکت برای مایکروسافت اصلا کار راحتی نبوده اما حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت به این اطمینان رسیده که برنامه ویندوز اینسایدر این شرکت یک برنامه کاملا موفق بوده و  مایکروسافت به یک فرهنگ شنیدن و دریافت فیدبک و بازخورد کاربران رسیده است و یک جامعه ده میلیون نفری می‌توانند چیز یا چیزهایی را قبل از 400 میلیون کاربر در سرتاسر جهان با افتخار آزمایش می‌کنند.

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.