تأیید شد: Destiny 2 به PS4 ،PC و Xbox One می‌آید

بازی محبوب Destiny سرانجام در نسخه دوم خود به پلتفرم پی‌سی هم خواهد آمد. استودیوی بانجی به‌تازگی عرضه این بازی را برای هر سه پلتفرم محبوب فعلی در شهریورماه تأیید کرده است.

0

بانجی تأیید کرد Destiny 2 علاوه بر پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به پی‌سی هم خواهد آمد. نسل اول این بازی یکی از موفق‌ترین بازی‌ها برای Xbox 360 و PS3 و همچنین کنسول‌های نسل فعلی بود و حالا گیمرها پی‌سی سرانجام طعم این بازی را در نسخه دوم آن خواهند چشید. بازی Destiny را می‌توان ترکیبی از دو سبک اول شخص FPS و MMO (آنلاین چندنفره) عنوان کرد که می‌تواند با عناوین محبوبی مثل The Division رقابت کند.

درست مانند نسخه کنسول‌ها نسخه پی‌سی این بازی نیز در چند ویرایش عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد تنها خود بازی را به همراه دارد اما نسخه‌های دیگری با پشتیبانی از افزونه‌ها و Expansionها نیز با قیمتی البته بالاتر عرضه خواهند شد. گیمرهایی که این بازی را پیش‌خرید کنند همچنین قادر خواهند بود پیش از عرضه رسمی بازی نسخه آزمایشی آن را تجربه کنند.

Destiny 2 قرار است 17 شهریورماه عرضه شود. بانجی همچنین قول داده در اردیبهشت‌ماه گیم‌پلی بازی را رونمایی کرده و در تابستان نیز نسخه آزمایشی را عرضه کند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.