سامسونگ دوبرابر موجودی ابتدایی گلکسی اس 7 را برای اس 8 تدارک دیده است

با وجود این‌که شایعات خبر از موجودی ابتدایی محدود گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس داشتند اما حالا مدیر بخش موبایل سامسونگ این شایعه را تکذیب کرده است.

0

به گفته Dong-jon Koh مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده هیچ کمبود موجودی در عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس وجود نخواهد داشت و این شرکت حدود 20 میلیون دستگاه از این دو گوشی را برای فروش ابتدایی تدارک دیده است؛ به این ترتیب اگر قصد خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را دارید جای نگرانی وجود ندارد.

پیش از این گفته می‌شد تولید تراشه‌های اکسینوس 8895 و اسنپ‌دراگون 835 که هر دو توسط سامسونگ انجام می‌شود با مشکلاتی روبرو شده و تعداد این تراشه‌ها را با محدودیت مواجه کرده است. کارشناسان باور دارند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فروش بسیار خوبی را تجربه خواهند کرد و حتی عرضه آیفون 8 انقلابی نیز نمی‌تواند در فروش این دو گوشی تأثیر چندانی بگذارد. همچنین مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ نیز اطمینان دارد فروش گلکسی اس 8 حتی از گلکسی اس 7 نیز فراتر خواهد رفت.

در حال حاضر گوشی‌های پرچم‌دار سایر برندها فروش مناسبی ندارند و ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سونی و هواوی کماکان در تلاش هستند تا بخش بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند. جی 6 ال‌جی گوشی جذابی است که شاید بتواند ال‌جی را دوباره به سوددهی برساند درحالی‌که U Ultra اچ‌تی‌سی استقبال خوبی را تجربه نکرده و اکسپریا XZ Premium سونی نیز به این زودی‌ها به بازار عرضه نخواهد شد.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.