گوشی هوشمند اندی رابین خالق اندروید، اندرویدی خواهد بود!

احتمالاً همه انتظار نداشتند که اولین گوشی هوشمند اندی رابین نیز از سیستم‌عامل اندروید استفاده کند، اما این خبر به‌تازگی تائید شد.

0

اندی رابین، اندروید (و حتی اولین گوشی Sidekick) را خلق کرد، اما به‌این‌علت گوگل را ترک کرد که می‌خواست تجربه‌های جدید به دست بیاورد. بعد از اینکه مدت‌زمانی را بر روی ربات‌ها کارکرد، حالا به‌عنوان پروژه جدید گوشی هوشمندی را تولید کرد که از اندروید استفاده می‌کند.

اریک اشمیت در توییتر با لینک به تصویر رابین از گوشی بدون حاشیه جدیدش، تائید کرد که این گوشی از اندروید استفاده خواهد کرد. همان‌طور که اشاره کردیم، این تصمیم اندکی تعجب‌برانگیز است. تائید اریک اشمیت اگرچه نشان می‌دهد که این گوشی همراه با اپلیکیشن گوگل پلی‌استور و Google Services عرضه می‌شود، پیش از این برخی برخی بر این باور بودند که ممکن است اندی رابین حداقل اندروید دستکاری‌شده مخصوص خودش را در گوشی قرار دهد اما حالا به نظر می‌رسد که این گوشی هم مطابق معمول ار اندروید گوگل جان خواهد گرفت.

تنها سؤال باقی‌مانده این است که تیم رابین تا چه حد اندروید خام را دست‌کاری کرده و تغییر می‌دهند. شاید رابین به‌عنوان رئیس سابق اندروید بخواهد مطمئن شود که این سخت‌افزار جدید آپدیت‌ها را به‌سرعت دریافت خواهد کرد اما این نظر هم وجود دارد که رابین می‌خواهد برای کاربران خود تجربه‌ای متفاوت ازآنچه اندروید شناخته‌شده از سخت‌افزار قدرتمند به همراه دارد را مهیا کند.

از توییت‌های رابین و اشمیت متوجه می‌شویم که این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد، پس شاید مدت‌زمان زیادی را برای گرفتن پاسخ پرسش‌های خود منتظر نمانیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.