ایسوس کامپیوترهای Zen AiO Pro خود را با پردازنده جدید و صفحه‌نمایش 27 اینچی آپدیت کرد

پس از روی کار آمدن ویندوز 10 و به مرور زمان افزوده شدن قابلیت‌های جدید به آن که برای به کار گیری بر روی طیف وسیعی از گجت‌های مختلف توسعه یافته است، شاهد آن هستیم که بازار فروش پی‌سی‌ کم‌کم در حال رونق گرفتن است.

0

در این بین مایکروسافت بدون شک اصلی‌ترین عامل تکان خوردن بازار پی‌سی که برای چند سال در رکود فرو رفته است، چراکه با معرفی محصولات خانواده سرفیس برای شناخت هر بیشتر پتانسیل‌های ویندوز 10، به شرکت‌های سخت افزاری خود جهت‌دهی‌های لازم برای حرکت با ثبات در بازار گجت‌های ویندوزی را نشان می‌دهد.

در همین راستا به تازگی شاهد عرضه سرفیس استودیو که به نوعی اولین کامپیوتر یکپارچه ردموندی‌ها نیز محسوب می‌شود بودیم. البته این محصول فارغ از بهره‌مندی از سخت افزاری بسیار قدرتمند و ظاهری زیبا، دارای قیمت بالاییست که آن را از سبد خرید بسیاری از افراد عادی خارج خواهد کرد. شرکای سخت افزاری مایکروسافت نیز با اشراف به این موضوع سعی می‌کنند جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه تری نسبت به سرفیس استودیو را به بازار عرضه کنند.

ایسوس نیز در همین راستا به تازگی نسل جدید کامپیوترهای Zen AiO Pro را معرفی کرده که به دلیل بهره‌مندی از سخت افزاری قدرتمند و طراحی یکپارچه و دلنواز، حتی می‌تواند در محیط‌های اداری جایگزین آی‌مک‌های شرکت اپل نیز شود.

AiO Pro ZN270IE نسبت به Z240IE از قد و قواره کوتاه‌تری برخوردار بوده، با این حال در طراحی و ساخت بدنه هر دوی آن‌ها کمکان از فلز یکپارچه منیزیومی استفاده شده است. نمایشگر لمسی 27 اینچی فول اچ‌دی این سری که از 10 تاچ به طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کند، اکنون 75 درصد قاب جلویی نمایشگر را اشغال کرده است.

همچنین افراد قادر خواهند بود یکی از دو مدل مجهز به پردازنده نسل هفتمی Core i5-7400T و i7-7700T اینتل را با یکی از کانفینگ‌های 4 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و یا 16 گیگابایت حافظه رم در کنار بهره‌مندی از کارت گرافیک دو گیگابایتی  Nvidia GeForce GTX 940MX را سفارش دهند.

از دیگر مشخصات یکسان این سری می‌توان به دو پورت یواس‌بی 2، یک پورت یواس‌بی 3، ورودی و خروجی HDMI، RJ45 LAN، خروجی هدفون و اسپیکر در کنار Kensington Lock اشاره کرد. چهار بلندگو در مجموع 12 واتی که توسط کمپانی Harmon Kardon توسعه داده شدند نیز در این سری تعبیه شده و در سوی دیگر نیز حتی می‌توان از وب کم 1 مگاپیکسلی مادون‌قرمز آن به منظور تشخیص چهره به واسطه قابلیت ویندوز هلو برای ورود امن به محیط کاربری سیستم‌عامل نیز استفاده کرد.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.