وضوح صفحه‌نمایش گلکسی اس 8 به‌صورت پیش‌فرض بر روی 1080p قرار دارد

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به صفحات نمایش +QHD با وضوح 2960 در 1440 پیکسل مجهز هستند اما خوب است بدانید وضوح تصویر پیش‌فرض آن‌ها تنها Full HD 1080p خواهد بود.

1

همان‌طور که شاید در خبرها خوانده باشید کاربران گلکسی اس 7 و اس 7 اج متوجه شدند پس از آپدیت وضوح تصویر صفحه‌نمایش آن‌ها در تنظیمات به‌صورت پیش‌فرض روی 1080p تنظیم شده است. حالا با معرفی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مشخص شده وضوح تصویر این دو گوشی نیز به‌صورت پیش‌فرض تنها 2220 در 1080 پیکسل خواهد بود. سامسونگ احتمالاً این تصمیم را برای افزایش دوام شارژ باتری گرفته و کاربر قادر خواهد بود وضوح را به 2960 در 1440 پیکسل نیز تغییر دهد.

از آن‌جا که اکثر کاربران هیچ‌گاه متوجه این تغییر نخواهند شد می‌توان تصمیم سامسونگ را منطقی دانست اما اگر از هدست واقعیت مجازی استفاده می‌کنید قطعاً وضوح +QHD می‌تواند تأثیرگذار باشد که احتمالاً رابط کاربری گلکسی اس 8 به صورت خودکار این تغییر را انجام خواهد داد. پیش از این سونی در Xperia Z5 Premium و Xperia XZ Premium نیز چنین کاری انجام داده بود و برای کاهش مصرف انرژی وضوح پیش‌فرض را از 4K به 1080p کاهش داده بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. خودم می‌گوید

    خب ،با این قابلیت الان میشه در موردش فکر کرد.چون مهمترین بخش گوشی از نظر من باطری هست.امکانات مناسب و باطری خیلی خوب .حالا هرکی میخواد بسازه.برندش مهم نیست.