با تمام ویژگی‌های جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس آشنا شوید

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ سرانجام معرفی شدند. اما این دو گوشی چه ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارند؟

0

۱.صفحه‌نمایش اینفینیتی با نسبت تصویر 18.5:9

صفحه‌نمایش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نه‌تنها بزرگ‌تر از نسل قبلی است بلکه حالا از نسبت تصویر جدید 18.5:9 استفاده می‌کند. به این ترتیب نسبت ارتفاع به عرض صفحه‌نمایش بیشتر شده تا سطح بیشتری از جلوی گوشی را پوشش دهد. این نسبت تصویر برای استفاده در حالت دوپنجره‌ای و همچنین تماشای فیلم‌های سینمایی ایده‌آل است.

۲. دستیار صوتی بیکسبی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دستیار هوشمند جدید بیکسبی است. به اعتقاد سامسونگ با این دستیار هر فرمانی را می‌توانید اجرا کنید. به طور مثال در گالری تصویری را بچرخانید، آن‌را برای دوستتان ارسال کنید، از یک کتاب عکس گرفته و آن را سفارش دهید و …

سامسونگ حتی یک دکمه سخت‌افزاری اختصاصی برای فراخوانی این دستیار هوشمند در کنار گلکسی اس 8 تعبیه کرده است.

۳. دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری

سامسونگ سرانجام دکمه‌های سخت‌افزاری پایین گوشی را به‌طور کلی حذف کرده تا آن‌ها را درون صفحه‌نمایش و به شکل مجازی قرار دهد. به این ترتیب حسگر اثر انگشت به پشت گوشی مهاجرت کرده و با لمس دکمه‌های نرم‌افزاری نیز یک لرزش کوتاه را حس خواهید کرد؛ چیزی شبیه به احساس فشردن دکمه هوم در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس.

۴. رابط کاربری جدید

رابط کاربری اندروید در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس متحول شده و حالا با آیکن‌هایی جدید و رابطی زیباتر مواجه هستید. همچنین تم‌های بیشتری به استور گلکسی آمده و به جای قرار گرفتن آیکن کشوی اپلیکیشن‌ها نیز درست مانند گوشی‌های پیکسل باید انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

۵. اسکنر چشم و فناوری جدید تشخیص چهره

اگر محل قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 برای شما نامناسب است می‌توانید از دو روش دیگر برای آنلاک کردن گوشی استفاده کنید. سامسونگ علاوه بر آوردن اسکنر مردمک چشم از گلکسی نوت 7 حالا فناوری جدید تشخیص چهره را نیز اضافه کرده که بسیار دقیق و سریع عمل می‌کند.

۶. دوربین‌های جدید

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس حالا از سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی جدیدی استفاده می‌کنند که به ادعای سامسونگ سریع‌تر و با کیفیت بالاتر است. اما مهم‌ترین پیشرفت مربوط به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود که حالا فوکوس خودکار را نیز به همراه داشته و افکت‌هایی برای قرار دادن استیکرها و فیلترهای مختلف شبیه به اسنپ‌چت اضافه کرده است.

۷. ایرفون‌های جدید AKG

سامسونگ که حالا رسماً مالک برندهای Harman و AKG محسوب می‌شود ایرفون‌هایی بهتر را نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربر می‌گذارد.

۸. رنگ‌های جدید

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی، آبی مرجانی، طلایی و رنگ جدید خاکستری ارکیده عرضه خواهند شد. هرچند که برخی از این رنگ‌ها ممکن است در ابتدای عرضه ویژه منطقه جغرافیایی خاصی باشد.

۹. داک DeX Station

با قراردادن گلکسی اس 8 در داک جدید DeX Station و اتصال کیبورد، ماوس و مانیتور می‌توانید از اپلیکیشن‌های اندرویدی گوشی خود به شکل راحت‌تر و کاربردی‌تری برای تولید محتوا و یا تماشای ویدئوها استفاده کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.