اشاره به قیمت در نام اپلیکیشن‌های اپ استور ممنوع شد

اگر از کاربران اپلی هستید حتماً با اپلیکیشن‌های رایگانی با پسوند Free در اپ استور مواجه شده‌اید. طبق قانون جدید اپ استور دیگر چنین نام‌هایی نمی‌توان برای اپ‌ها انتخاب کرد.

0

بسیاری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ استور در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می‌شوند و سازندگان آن‌ها برای مشخص شدن بیشتر در نام یا آیکن اپلیکیشن عنوان Free را درج می‌کنند. اما ظاهراً اپل از این رویه استقبال نکرده و اپلیکیشن‌های جدیدی را که به قیمت در نام اشاره می‌کننده برای انتشار در اپ استور تأیید نخواهد کرد. پاسخ اپل به ارسال چنین اپلیکیشن‌هایی به شرح زیر است:

نام، آیکن، اسکرین‌شات و یا پیش‌نمایش اپلیکیشن شما در اپ استور شامل اشاره‌هایی به قیمت اپلیکیشن است که به عنوان بخشی از متادیتای این آیتم‌ها تلقی نمی‌شود.

لطفاً هر گونه اشاره به قیمت اپلیکیشن خود شامل هرگونه اشاره به رایگان بودن و یا تخفیف در قیمت را از نام اپلیکیشن خود حذف کنید. اگر می‌خواهید تغییرات قیمت اپلیکیشن خود را تبلیغ کنید می‌توانید این کار را در بخش توضیحات اپلیکیشن درج کنید. تغییرات قیمت اپلیکیشن شما می‌تواند در بخش Pricing and Availability از iTunes Connect اعمال شود.

در حالی که اپلیکیشن‌های جدید از درج عبارت Free یا عبارات مشابه منع شده‌اند هنوز مشخص نیست سیاست اپل برای میلیون‌ها اپلیکیشن کنونی چگونه است. همچنین برخی اپلیکیشن‌های محبوب مثل Google Drive در ادامه نام خود توضیحاتی مانند free online storage (فضای آنلاین رایگان) دارند که ممکن است با قوانین جدید اپل در تناقض باشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.