اولین تصویر از فبلت غول‌آسای آنر نوت 9 درز کرد

به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد جایگزین فبلت غول‌آسای آنر نوت 8 را با نام آنر نوت 9 روانه بازار کند. به تازگی اولین تصویر از این فبلت به بیرون درز کرده است.

0

آنر نون 8 که همچنین با نام Honor V8 Max نیز شناخته می‌شود شاید در ایران عرضه نشده باشد اما با صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED و پردازنده قدرتمند Kirin 955 یکی از قوی‌ترین محصولات برند آنر محسوب می‌شود. هواوی صاحب برند آنر حالا تصمیم گرفته جانشین این گوشی را نیز تولید و عرضه کند. Honor Note 9 همان‌طور که در تصویر می‌بینید شباهت بسیار زیادی به Honor V9 (یا همان Honor V8 Pro) دارد. این گوشی احتمالاً از همان چیپست Kirin 960 بهره خواهد برد که هواوی در میت 9 و پی 10 از آن استفاده کرده است.

آنر نوت 9 همان‌طور که می‌بینید از یک بدنه فلزی بهره می‌برد که طراحی آن بی‌شباهت به آیفون 6 پلاس هم نیست. سایر مشخصات احتمالی این گوشی شامل صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Quad HD LCD، شش گیگابایت حافظه رم، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی 4K و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی است. با توجه به عرضه Honor Note 8 در شهریورماه گذشته به نظر می‌رسد تا عرضه رسمی این گوشی چند ماه فاصله داشته باشیم.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.