در مراسم بهاره مایکروسافت خبری از سرفیس بوک 2 نخواهد بود

طبق جدیدترین اخبار مایکروسافت قصد دارد یک مراسم بهاره با محوریت سخت‌افزار برگزار کند اما در آن خبری از Surface Book 2 نخواهد بود.

0

سرفیس بوک مایکروسافت سال 2015 گذشته به عنوان اولین نوت‌بوک ساخت این شرکت معرفی شد. سرفیس‌بوک نه‌تنها از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد بلکه می‌توانستید صفحه‌نمایش را با فشردن یک دکمه جدا کرده و به عنوان تبلت از آن استفاده کنید. درحالی‌که علاقمندان این محصول منتظر بودند مایکروسافت آن را امسال با پردازنده و کارت گرافیکی بهتر و احتمالاً درگاه USB Type-C آپدیت کند طبق جدیدترین گزارش در مراسم بهاره مایکروسافت خبری از سرفیس بوک 2 نخواهد بود.

ماه گذشته DigiTimes گزارش داده بود سرفیس بوک جدید مایکروسافت یک لپ‌تاپ عادی و جدانشدنی خواهد بود که اواسط فروردین‌ماه معرفی خواهد شد. اما حالا ZDNet ادعا می‌کند سرفیس بوک جدید در مراسم بهاره معرفی نخواهد شد چرا که هنوز آماده نیست. خوب است بدانید سرفیس بوک ابتدا در مهرماه سال 94 معرفی شد و مایکروسافت سال گذشته یک performance base جدید با سخت‌افزار به‌روزتر را برای آن در مهرماه 95 معرفی کرده بود.

به این ترتیب احتمالاً مایکروسافت نسل جدید سرفیس پرو را مانند همیشه معرفی خواهد کرد و با وجود این‌که بسیاری منتظر یک گوشی هوشمند سرفیس فون هستند از آن‌جا که شایعات پیرامون چنین محصولی کمرنگ شده احتمالاً خبری از آن هم نخواهد بود. به هر حال هنوز منتظریم مایکروسافت دعوتنامه‌ای برای مراسم بهاره خود منتشر کند؛ گفته می‌شود امسال این شرکت جزئیات آپدیت‌های آینده ویندوز 10 و لپ‌تاپ‌های کم‌مصرف با پردازنده‌های ARM را در برنامه دارد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.