ال‌جی ایمنی باتری جی 6 را چگونه آزمایش می‌کند؟

به لطف مشکلات باتری و آتش گرفتن گلکسی نوت 7 حالا شرکت‌های رقیب از جمله ال‌جی می‌توانند روی ایمنی محصولات خود و تعهدشان به کیفیت مانور بیشتری بدهند.

0

به‌تازگی ال‌جی از رسانه‌های کره‌ای دعوت کرده تا فرآیند بررسی ایمنی محصولات و باتری گوشی پرچم‌دار این شرکت جی 6 را از نزدیک ببینند. به گفته ال‌جی این شرکت هر روز 50 هزار دستگاه جی 6 صادر می‌کند و ایمنی را به عنوان اولین اصل خود قرار داده است. ال‌جی ظاهراً تست سقوط مختلفی را بر روی سطوحی مثل چوب، موکت یا فولاد البته به صورت کنترل شده برای رسانه‌ها انجام داده و باتری دستگاه را نیز از جنبه‌های مختلف مورد فشار و آزمایش قرار داده است.

LG G6 drop test

به گفته ال‌جی یک باتری مثل یک بمب است و این شرکت تمام تلاش خود را انجام داده تا حتی اگر به هر دلیلی باتری آتش گرفته و منفجر شود کاربر آسیبی نبیند. همان‌طور که می‌دانید باتری‌های لیتیوم یونی به دلیل ساختارشان همیشه خطرناک هستند اما ال‌جی سعی کرده تا در صورت بروز حادثه کاربر کمترین صدمه را متحمل شود.

ال‌جی حتی باتری را در این آزمایش‌ها با میخ سوراخ کرده تا اگر به‌طور مثال حیوان خانگی شما تصمیم گرفت با دندان‌هایش گوشی‌تان را گاز بگیرد مشکلاتی از قبیل آتش‌سوزی ایجاد نشود. سرانجام تست پایانی انداختن یک وزنه 9 کیلوگرمی از ارتفاع بر روی باتری است که جی 6 تمامی این آزمایشات را با موفقیت پشت سر می‌گذارد. به هر حال بسیار بعید است سامسونگ اشتباه دیگری را با گلکسی اس 8 تکرار کند اما شرکت‌های رقیب حالا فرصت خوبی برای مانور روی کنترل کیفیت محصولاتشان در اختیار دارند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.