تصاویر نهایی و مشخصات کامل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فاش شد

تنها چهار روز مانده به رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تصاویر رسمی نهایی و مشخصات کامل این دو کهکشانی فاش شده است.

0

به لطف وب‌سایت WinFuture حالا اکثر تصاویر رسمی و مشخصات نهایی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ را در اختیار داریم. به گفته این وب‌سایت سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به عنوان بهترین‌های سری گلکسی و با طراحی انقلابی تبلیغ خواهد کرد و علاوه بر آن در برخی مناطق سرویس Guard S8 سامسونگ را نیز برای یک‌بار تعویض رایگان صفحه‌نمایش و همچنین پشتیبانی از راه دور معرفی می‌کند.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از صفحه‌نمایش 5.8 و 6.2 اینچی Super AMOLED با وضوح 2960 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 18.5:9 استفاده می‌کنند تا به این ترتیب گوشی کمی بلندتر به نظر برسد. دوربین پشتی کماکان 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های 1.4 میکرون، دیافراگم f1.7، لرزش‌گیر اپتیکال و فیلمبرداری 4K خواهد بود اما سامسونگ فوکوس لیزری را هم به Dual Pixel اضافه کرده و فیلمبرداری فوق‌آهسته را هم به همراه خواهد آورد. دوربین سلفی هم حالا 8 مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار خواهد بود.

 

ویژگی اسکن چشم از گلکسی نوت 7 حالا به گلکسی اس 8 آمده و همان‌طور که انتظار داشتیم استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP68 و درگاه 3.5 میلی‌متری صدا نیز پابرجاست. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از تراشه اسنپ‌دراگون 835 در آمریکا و اکسینوس 8895 در سایر نقاط دنیا استفاده خواهند کرد و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم از سایر مشخصات آن‌ها خواهد بود.

خوشبختانه گفته می‌شود درست مثل آیفون 7، میت 9 و اچ‌تی‌سی یو اولترا سامسونگ نیز با استفاده از بلندگوی مکالمات صدای استریو را به گلکسی اس 8 خواهد آورد. علاوه بر این داک DeX Station نیز برای اتصال گوشی به مانیتور و استفاده به شکل دسکتاپ وجود خواهد داشت.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.