به‌زودی می‌توانید بدون نیاز به کارت و تنها با گوشی خود از خودپرداز وجه دریافت کنید

در آینده نزدیک دیگر برای برداشت وجه از ATM به کارت‌های اعتباری و دبیت کارت نیاز نخواهید داشت. خودپردازهای آینده با گوشی هوشمندتان ارتباط برقرار خواهند کرد.

1

چندین بانک بزرگ آمریکا قصد دارند دستگاه‌های خودپرداز خود را هوشمند کرده و نیاز به حمل کارت اعتباری را حذف کنند. مشتریان بانک Wells Fargo اولین افرادی خواهند بود که می‌توانند تنها با گوشی هوشمندشان از ATM وجه نقد دریافت کنند. این بانک تصمیم گرفته به مرور زمان تمامی 13000 دستگاه خودپرداز خود را به این فناوری مجهز کند. از روز دوشنبه تمامی 20 میلیون مشتری این بانک می‌توانند پس از وارد کردن کد 8 رقمی خودکاری که روی گوشی هوشمندشان نمایش داده می‌شود به همراه رمز از پیش تعیین شده خود از حسابشان پول دریافت کنند.

گفتنی است برای امنیت بیشتر هر کد یک‌بار و برای مدت کوتاهی قابل استفاده خواهد بود و این خودپردازها کماکان با کارت نیز کار می‌کنند. به گفته جاناتان ولین مدیر بخش ATM و شعب بانک Wells Fargo تأیید هویت دومرحله‌ای توسط گوشی هوشمند راهکار امن‌تری نسبت به استفاده از کارت‌های سنتی است. گفته می‌شود بانک‌های بزرگ دیگر مثل Bank of America نیز تمایل دارند در آینده نزدیک این فناوری را به ATMهای خود بیاورند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    الان همراه بانک ملت هم اینکار را میکنه