گوشی‌های گلکسی نوت 7 باقیمانده دیگر شارژ نخواهند شد!

پس از این‌که سامسونگ با چند به‌روزرسانی ظرفیت شارژ باتری را در گلکسی نوت 7 محدود کرد حالا تصمیم گرفته تا به‌طور کلی شارژ این گوشی بدشگون را متوقف کند.

2

طبق بررسی‌های طولانی مدت سامسونگ مشخص شد که واقعاً باتری مشکل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 بوده و شارژ کردن باتری تا درصد مشخصی باعث افزایش حجم باتری و گاهی سوراخ شدن و آتش گرفتن آن شده است. به همین دلیل این شرکت پس از چندین بار فراخوان تصمیم گرفت تا نوت 7های باقیمانده را از نظر ظرفیت شارژ باتری محدود کند. حالا و در آستانه رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هنوز برخی کاربران از این گوشی دل نکنده و قصد پس دادن آن را ندارد. سامسونگ هم برای این‌که دیگر خبری در مورد خسارات به‌جا مانده توسط آتش گرفتن گلکسی نوت 7 و صدمات مالی و جانی به کاربر و اطرافیان او نشنویم تصمیم گرفته تا به‌طور کلی شارژ گوشی را غیرفعال کند.

به این ترتیب کاربران گلکسی نوت 7 دیگر قادر به شارژ کردن گوشی خود نخواهند بود. گفتنی است چندی پیش اپراتورهای آمریکا برای جلوگیری از استفاده این گوشی سرویس‌دهی به آن را متوقف کردند و حالا آپدیت سامسونگ احتمالاً تمامی نوت 7های باقیمانده را به زودی غیرفعال خواهد کرد. البته از آن‌جا که آپدیت‌ها هنوز از طریق اینترنت دانلود و نصب خواهند شد مشخص نیست که سامسونگ می‌تواند چه تعداد از این گوشی‌ها را مورد هدف قرار دهد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Yas می‌گوید

    حیف شد نوت ۷…

  2. Amir می‌گوید

    دیوونه هستن کسایی ک نگه داشتن