گوگل مشکل بلوتوث گوشی‌های پیکسل را رفع کرد

اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته نوشتیم برخی کاربران گوشی‌های Pixel گوگل از مشکلات قطعی بلوتوث خبر داده‌اند. ظاهراً گوگل در آخرین به‌روزرسانی این مشکل را مرتفع کرده است.

0

ماه گذشته کاربران گوشی‌های پیکسل و پیکسل اکس‌ال گوگل آپدیتی را دریافت کردند که درکنار وصله‌های امنیتی مشکلات قطعی ناگهانی بلوتوث بدون هیچ اخطاری را به همراه آورده بود. به این ترتیب کاربرانی که از هدفون‌های یا بلندگوهای بلوتوث استفاده می‌کردند شاکی شدند و گوگل هم قول داد این مشکل را به‌زودی و در به‌روزرسانی بعدی رفع کند. خوشبختانه به نظر می‌رسد این مشکل حالا با یک به‌روزرسانی برای Google Play Services حل شده است.

یکی از کارمندان گوگل در انجمن محصول پیکسل این خبر را منتشر کرده و می‌گوید نیازی به اقدام خاصی توسط کاربر نیست چرا که Google Play Services به‌صورت خودکار به‌روز خواهد شد. این آپدیت در چند روز آینده برای تمامی کاربران پیکسل و پیکسل اکس‌ال منتشر خواهد شد و اگر از کاربران این دو گوشی هستید و یا قصد خرید آن‌ها را دارید دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.