مشخصات احتمالی گلکسی نوت 8: صفحه‌نمایش 5.6 اینچی 4K و 6 گیگابایت رم

با وجود این‌که هنوز گلکسی اس 8 رسماً معرفی نشده حالا تصاویری شماتیک و مشخصاتی احتمالی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 به بیرون درز کرده است.

0

با توجه به اتفاقی که برای گلکسی نوت 7 افتاد و فاجعه‌ای که برای سری نوت سامسونگ رقم خورد این شرکت تصمیم گرفته تا نوت بعدی را بی‌عیب و نقص بسازد. گلکسی نوت 8 که احتمالآً اواخر تابستان به بازار عرضه خواهد شد شاید از طراحی متفاوتی نسبت به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بهره بگیرد و از آن‌جا که برخی فناوری‌های مورد نظر سامسونگ تا آن زمان آماده خواهند شد می‌توان انتظار داشت امسال سری نوت تفاوت بیشتری با سری اس داشته باشد.

از نظر پردازنده احتمالاً با همان دو پردازنده اسنپ‌دراگون 835 و اکسینوس 8890 مشابه گلکسی اس 8 مواجه خواهیم بود چرا که نسل بعدی پردازنده‌های موبایلی کوالکام و سامسونگ تا آن زمان آماده تولید انبوه نخواهد بود. از آن‌جا که گلکسی اس 8 پلاس با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی عرضه خواهد شد گفته می‌شود نوت 8 به صفحه حتی بزرگ‌تر 6.4 اینچی Super AMOLED و با وضوح 4K یعنی 3840×2160 پیکسل مجهز خواهد شد. البته احتمالاً این وضوح تنها در تماشای فیلم‌ها و استفاده از واقعیت مجازی فعال خواهد شد اما می‌تواند تأثیر زیادی روی وضوح تصویر بگذارد. همچنین گفته می‌شود نوت 8 از همان نسبت تصویر مشابه 18:9 بهره خواهد گرفت و به این ترتیب وضوح دقیق صفحه 4428 در 2160 پیکسل خواهد شد.

درست مثل گلکسی اس 8 خبری از دکمه هوم نبوده و سامسونگ ممکن است حاشیه پایینی را با بلندگو پر کند تا برای اولین بار در یک گلکسی با صدای استریو مواجه باشیم. همچنین فناوری حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش نیز آماده شده و دیگر نیازی به قرار دادن آن پشت گوشی و در کنار دوربین نخواهد بود.

از جمله مشخصات احتمالی دیگر این پرچم‌دار می‌توان به 6 گیگابایت رم، تا 256 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه USB-C و هدفون و همچنین دستیار صوتی بیکسبی اشاره کرد.

همان‌طور که گفتیم گلکسی نوت 8 احتمالاً اواخر مردادماه و یا در شهریورماه رسماً رونمایی خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.