اینستاگرام ویژگی تأیید هویت دومرحله‌ای را برای تمامی کاربران عرضه کرد

اگر نگران هک شدن یا امنیت اکانت اینستاگرام خود هستید برایتان خبر خوبی داریم. مدیرعامل اینستاگرام آقای کوین سیستروم به‌تازگی تأیید کرد که قابلیت تأیید هویت دومرحله‌ای برای تمامی کاربران فعال شده است.

0

با وجود این‌که از معرفی این قابلیت بیش از یک‌سال می‌گذرد اینستاگرام به‌تازگی این ویژگی امنیتی را به سرویس خود اضافه کرده است. در تأیید هویت دومرحله‌ای اینستاگرام کاربر باید پس از وارد کردن رمز عبور صحیح کدی را که به شماره همراه او پیامک شده جهت تأیید وارد کند. با وجود این‌که این قابلیت خیلی دیر برای همگان فعال شده و همچنین این نوع از تأیید هویت دومرحله‌ای از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار نیست اما به هر حال فعالسازی آن را به همه کاربران توصیه می‌کنیم.

برای فعال‌سازی آن کافیست به تنظیمات اینستاگرام خود مراجعه کرده و سپس Two-Factor Authentication را انتخاب کنید. سپس کدی برای شما پیامک خواهد شد که باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید. بدیهی است برای برخورداری از این قابلیت امنیتی باید شماره تلفن خود را در اینستاگرام وارد کرده باشید.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.