وایو گوشی هوشمند اندرویدی خود را با نام Phone A معرفی کرد

چند سال پیش وقتی وایو از سونی جدا شد و برند مستقلی را تشکیل داد بسیاری انتظار داشتند این شرکت پا به عرصه گوشی‌های هوشمند هم بگذارد. حالا اولین گوشی اندرویدی رسمی این شرکت معرفی شده است.

0

وایو Phone A با اسم عجیبش در واقع یک نسخه اندرویدی از گوشی Phone Biz این شرکت است که پیش از این با سیستم‌عامل ویندوزفون معرفی شده بود. به این ترتیب گوشی اندرویدی وایو از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 1080p، پردازنده اسنپ‌دراگون 617، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. شاید تنها تفاوت سخت‌افزاری بین Phone A و Phone Biz درگاه دوم سیم‌کارت در این گوشی اندرویدی باشد.

به این ترتیب به نظر نمی‌رسد این گوشی وایو سری اکسپریای سونی را تهدید کند و همچنین گفته می‌شود این گوشی تنها برای بازار ژاپن تولید و عرضه خواهد شد. پس اگر قصد خرید آن را دارید احتمالاً ناامید خواهید شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.