تصاویر پاوربانک و داک اختصاصی DeX Station گلکسی اس 8 فاش شد

حالا که تنها یک هفته به رونمایی رسمی گلکسی اس 8 باقی مانده نوبت به درز تصاویر لوازم جانبی این گوشی رسیده است.

0

شاید جذاب‌ترین لوازم جانبی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس داک اختصاصی DeX Station (مخفف Desktop Experience) باشد. با قرار دادن گوشی درون این داک می‌توانید ماوس، مانیتور و کیبورد را به آن متصل کرده و از اپلیکیشن‌های دسکتاپی برای تولید محتوای بهتر استفاده کنید. این داک دارای دو درگاه USB-A، یک درگاه اترنت، یک درگاه USB-C، یک درگاه HDMI برای خروجی تصویر و همچنین شیارهایی برای تهویه و خنک‌کردن دستگاه است.

گفته می‌شود می‌توانید مانیتورهای 4K تا نرخ فریم 30fps را نیز به این داک وصل کنید و سرعت اتصال شبکه از طریق درگاه اترنت هم 100 مگابیت بر ثانیه خواهد بود درحالی‌که درگاه‌های USB-A سرعتی معادل درگاه USB 2.0 خواهند داشت. قیمت این داک در اروپا 150 یورو خواهد بود و احتمالاً قیمت آن در آمریکا هم 150 دلار تعیین خواهد شد.

وسیله جانبی بعدی پاوربانک گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است. این پاوربانک که با شماره مدل EB-PG950 عرضه خواهد شد دارای ظرفیت 5100 میلی‌آمپرساعت بوده و با فناوری شارژ سریع شارژ شده و گوشی را شارژ خواهد کرد. قیمت این پاوربانک هم 60 یورو خواهد بود که البته برای پاوربانک‌های با ظرفیت مشابه قیمت بالایی است؛ هر چند که نباید از رسمی بودن آن و پشتیبانی از شارژ سریع چشم‌پوشی کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.