آغاز عرضه اندروید 7 برای گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ

گلکسی اس ۶ اج پلاس سامسونگ گوشی تمامی عیاری است که سامسونگ به این زودی‌ها قصد بازنشستگی آن را ندارد، به همین دلیل شاهد انتشار اندروید ۷ برای گلکسی اس ۶ اج پلاس سامسونگ هستیم.

1

سامسونگ گوشی‌های تراز اول زیادی روانه بازار کرده است و از طرف دیگر ثابت کرده که حسابی هوای این گوشی‌ها را دارد به همین دلیل گلکسی‌های اس ۶ و اس ۷ سامسونگ پیش از این شاهد انتشار اندروید نسخه ۷ بوده‌اند، حدود یک هفته پیش نیز گلکسی نوت ۵ سامسونگ موفق به چشیدن طعم شیرین اندروید ۷ نوقا شد.

با این حساب اکنون نوبتی هم که باشد نوبت به پرچمدار قدیمی و بزرگ سامسونگ فرا رسیده است، باخبر شدیم کاربران تُرک گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس سامسونگ موفق به دریافت آپدیت نسخه ۷ اندروید نوقا شده‌اند. این آپدیت فریم‌ور گوشی را به نسخه G928CXXU3CQC7 ارتقا می‌دهد و حجمی بیشتر از یک گیگابایت دارد.

سامسونگ در آپدیت اندروید ۷ نوقا برای گلکسی اس ۶ اج پلاس موارد مختلفی را در نظر گرفته است که اضافه شدن فیلتر آبی برای صفحه‌نمایش گوشی، تنظیم رزولوشن صفحه‌نمایش گوشی برای کاهش مصرف باتری و ویژگی Samsung Pass را می‌توان در بین موارد جدیدی دانست که در اندروید ۷ نوقا انتظار گلکسی اس ۶ اج سامسونگ را می‌‌کشند.

همان‌گونه که اشاره شد سامسونگ آپدیت اندروید ۷ را برای کاربران گلکسی اس ۶ اج در ترکیه منتشر کرده است و به این ترتیب با توجه به سابقه‌ای که از سامسونگ سراغ داریم دیری نخواهد پایید که کاربران این گوشی خوش قد‌وبالا در سایر کشورها نیز میزبان اندروید نسخه ۷ نوقا باشند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احسان می‌گوید

    دیروز آپدیت آندروید ۷ برای نوت ۵ منتشر شد
    یجور عیدی دادن دیگه