اپل اپلیکیشن ویرایش ویدئوی Clips را برای آیفون و آی‌پد معرفی کرد

در کنار رونمایی از نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و آی‌پد 9.7 اینچی جدید اپل این شرکت همچنین یک ابزار ویرایش ویدئوی جدید را نیز با نام Clips معرفی کرد.

0

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیپ‌های ویدئویی، تصاویر و صدا را با یکدیگر ترکیب کرده و ویدئوی حاصل را در اینستاگرام، فیس‌بوک، iMessage و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در واقع Clips را می‌توان اپلیکیشنی میان قابلیت اسلایدشو خودکار iOS 10 و اپلیکیشن حرفه‌ای iMovie دانست. این اپ با هدف ساخت کلیپ‌های کوتاه طراحی شده و فیلترهای متنوع و کاشی‌های زنده مختلف و متحرکی را در اختیار کاربر می‌گذارد. در این اپلیکیشن می‌توانید ویدئوها را ضبط کرده و یا از گالری آیفون یا آی‌پدتان وارد کنید.

اپلیکیشن کلیپس اپل به صورت رایگان از ماه آینده برای آیفون 5اس و جدیدتر، آی‌پد 9.7 اینچی جدید، تمامی مدل‌های آی‌پد ایر و پرو، آی‌پد مینی 2 و جدیدتر و همنین آی‌پاد تاچ نسل 6 قابل دسترسی خواهد بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.