اچ‌تی‌سی نسخه یاقوت کبود U Ultra را هفته آینده عرضه خواهد کرد

اچ‌تی‌سی پیش از این وعده داده بود که نسخه یاقوت کبود گوشی U Ultra خود را راهی بازار کند، اکنون نیز خبرهایی از عرضه نسخه یاقوت کبود اچ‌تی‌سی U Ultra در هفته آینده به گوش می‌خورد.

0

اچ‌تی‌سی چندی پیش گوشی هوشمند تراز اول و پرچمدار اچ‌تی‌سی اچ‌تی‌سی U Ultra را راهی کارزار گوشی‌های همراه هوشمند کرد، در همان زمان اچ‌تی‌سی وعده داد که نسخه‌ای از U Ultra را با یاقوت کبود راهی بازار کند. اکنون نیز ظاهرا اچ‌تی‌سی بر سر قول خود مانده است و قرار است هفته آینده نسخه یاقوت کبود اچ‌تی‌سی U Ultra راهی بازار شود.

در همین ابتدای امر باید بگوییم به دلیل فرایند ساخت دشوارتر و هزینه بالاتر یاقوت کبود نسبت به شیشه Gorilla Glass این گوشی نسبت به مدل معمولی آن چیزی حدود ۲۰ درصد افزایش قیمت دارد. در حال حاضر مدل ۶۴ گیگابایتی اچ‌تی‌سی U Ultra با صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۵ با قیمتی حدود ۷۸۰ دلار راهی بازار شده است در صورتی که نسخه‌ای از اچ‌تی‌سی U Ultra که صفحه‌نمایشی آن به یاقوت کبود مجهز است قیمتی حدود ۹۴۵ دلار دارد. لازم به ذکر است که اچ‌تی‌سی U Ultra نسخه یاقوت کبود از ۱۲۸ گیگابایت رم بهره گرفته است.

اچ‌تی‌سی وعده داده است تا نسخه یاقوت کبود اچ‌تی‌سی U Ultra در تاریخ هشتم فروردین ماه جاری در تایوان راهی بازار شود اما خبری از عرضه این گوشی در سایر کشورهای دنیا مطرح نشده است. لازم به ذکر است مدل ۶۴ گیگابایتی اچ‌تی‌سی U Ultra در حال حاضر آمریکا و کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد و به تازگی نیز وارد بازار کشورمان شده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.