اپ‌نت: پخش فایل‌های ویدئویی با Mplayer Pro

با وجود این‌که اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی توان پخش ویدئوهای با وضوح و کیفیت بالا را دارند اما معمولاً در این گجت‌ها خبری از یک ویدئوپلیر مناسب نیست. Mplayer Pro یک ویدئوپلیر اندرویدی است که می‌تواند جایگزین خوبی برای ویدئوپلیر پیش‌فرض گوشی یا تبلت شما باشد.

0

کافیست Mplayer را نصب کنید تا به صورت خودکار تمامی ویدئوهای حافظه داخلی و یا کارت حافظه دستگاه شما شناسایی و لیست شوند. این ویدئوپلیر رابط کاربری ساده، زیبا و قابل شخصی‌سازی داشته و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن قابلیت تنظیم صدا، روشنایی و جلو یا عقب بردن ویدئو تنها با کشیدن انگشت روی بخش‌های مختلف تصویر است.

Mplayer در صورتی که سخت‌افزار دستگاه شما مناسب باشد می‌تواند ویدئوهای با وضوح 4K 2160p را نیز پخش کند و پشتیبانی از زیرنویس فارسی نیز یکی از نقاط قوت مهم آن محسوب می‌شود. این ویدئوپلیر از انواع فرمت‌ها و کدک‌های تصویری AVI, MP4, XVID, DIVX, MKV, H.265 و … پشتیبانی می‌کند و حتی می‌توانید از آن به عنوان موزیک پلیر استفاده کنید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.