گزارش فارنت: گردهمایی پایان سال MSI و اصحاب رسانه

امروز 23 اسفند ماه رسانه‌های آنلاین ایران دعوت شده بودند تا در گردهمایی اعضای تایوانی و ایرانی MSI در هتل اسپیناس پالاس حضور پیدا کنند و در جریان پیشرفت‌ها و دستاوردهای تازه این شرکت تایوانی قرار گیرند.

0

نسبتا اعضای بزرگ‌ترین رسانه‌های آنلاین ایران امروز دور هم گرد آمده بودند تا با محصولات و تکنولوژ‌های تازه MSI آشنا شوند و دیدی گسترده‌تر نسبت به فلسفه این شرکت و محصولات و موقعیت این شرکت در بازار فعلی جهان و صنعت گیمینگ پیدا کنند.

در ابتدای مراسم آقای ستوده که یکی از سخنرانان مراسم بود به معرفی برخی امکانات کلیدی که در لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت یافت می‌شود پرداخت. همچنین جوایزی نیز برای حاضرین در نظر گرفته شده بود و آقای ستوده با طرح برخی سوالات در مورد تکنولوژی‌های لپ‌تاپ‌های MSI حضار را به چالشی جذاب کشید. البته تمرکز اصلی روی عملکرد بهینه دستگاه‌های MSI و همچنین نگاه ویژه‌ای که این شرکت طی سال‌های اخیر روی صنعت گیمینگ داشته است بود. آقای ستوده در طی مراسم تلاش کردند تا جزئیات دقیق و کاملی از سخت‌افزار‌های اصلی این شرکت را برای اهالی رسانه معرفی کنند و همچنین از نظر قیمت و کارایی نیز محصولات شرکت را به مقایسه با رقبا نیز قرار داد.

همچنین در خلال مراسم چندین لپ‌تاپ تازه گیمینگ و رده‌بالای شرکت همانند GT 80 SLI نیز به نمایش و تست و کارکرد عموم قرار داده شده بود.

 

 

آقا پیله‌چی مدیر مارکتینگ شرکت MSI نیز به جمع سخنرانان پیوست و از جمعی از رسانه‌های حاضر که نقد و بررسی‌های دقیقی را از محصولات این شرکت از زمانی که دوباره به صورت رسمی وارد بازار ایران شده نیز تجلیل کردند و جوایزی را اهدا کردند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.