قایق تفریحی 2.2 میلیون دلاری بوگاتی به جکوزی و شومینه مجهز شده است!

بوگاتی را به خاطر خودروهای پرسرعت و تراز اولش می‌شناسیم، اما ظاهرا بوگاتی قایقی ۲.۲ میلیون دلاری دارد که به جکوزی و شومینه مجهز شده است!

0

درست است که خودروهای بوگاتی برای از ما بهتران ساخته می‌شوند اما بوگاتی توانسته است با خودروهای پرسرعت و زیبایی که تولید می‌کند، نام خود را در دل سایر افراد نیز باز کند.

این امر باعث شده است حتی اگر از طرفداران صنعت خودرو و اتومبیل‌های پرسرعت هم نباشید باز هم بوگاتی را بشناسید، خودروهای ساخت دست بوگاتی در گروه سریع‌ترین خودروهای ساخت دست بشر به حساب می‌آیند.

bugatti Niniette

یکی از جدیدترین خودروهای بوگاتی، بوگاتی چیرون است که قیمتی حدود ۲.۶ میلیون دلار دارد، از قرار معلوم بوگاتی برای سرکیسه کردن ثروتمندان در کنار بوگاتی چیرون،‌ یک قایق تفریحی بسیار گران قیمت را نیز در دست ساخت دارد، این قایق ۲.۲ میلیون‌ دلاری هیچ چیزی کم و کسر ندارد و حتی به جکوزی و شومینه نیز مجهز است.

دو سال پیش بوگاتی اعلام کرد که سه تولید قایق لوکس را در برنامه تولید خود قرار داده است، این سه قایق با همکاری بوگاتی و پالمر جانسون که ید طولایی در ساخت قایق‌های تفریحی دارد ساخته می‌شود. قایق‌های مذکور در بازار با نام Niniette شناخته خواهند شد، بد نیست بدانید Niniette لقب دختر اِتوره بوگاتی موسس بوگاتی است.

bugatti Niniette fire pit

در ساخت بدنه قایق‌های تفریحی بوگاتی شاهد استفاده از تیتانیوم و فیبر کربن هستیم. رنگ آبی نیز که یکی از رنگ‌های مورد علاقه بوگاتی است در این قایق‌ها خود نمایی می‌کند.

قایق Niniette 66 اولین قایق تفریحی از سری قایق‌های Niniette بوگاتی است طول این قایق چیزی حدود ۱۵ تا ۲۴ متر است و همان‌گونه که انتظار می‌رود طراحی‌‌های اصلی بوگاتی در این قایق نیز به چشم می‌خورد.

از آنجایی که بوگاتی تولید کننده‌های خودرهای بسیار پرسرعت است، انتظار می‌رود قایق تفریحی بوگاتی نیز سرعت زیادی داشته باشد، اما در کمال تعجب باید گفت این قایق را نمی‌توان در رده سریع‌ترین قایق‌های روز دنیا قرار داد. گفته می‌شود قایق قایق Niniette 66 در سریع‌ترین حالت خود به سرعتی برابر با ۸۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌‌کند.

bugatti Niniette interior

تا اینجای کار قایق قایق Niniette 66 حرف چندانی برای گفتن ندارد، اما وقتی صحبت از تجهیزات لوکس تعبیه شده در داخل قایق Niniette 66 به میان می‌آید، ورق برمی‌گردد و با یک قایق فوق لوکس به معنای واقعی کلمه طرف هستیم.

عرشه جلوی قایق از جنس چرم تهیه شده است و در ساخت آن مواد تراز اولی به کار رفته است که گفته می‌شود هزاران سال عمر می‌کنند. همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، در قسمت داخل قایق نیز شاهد حضور یک جکوزی و شومینه شیک و تمام عیار هستیم.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.