مینگ‌چی کو و پیش‌بینی‌هایش درباره گلکسی اس ۸

تحلیلگر مشهور شرکت KGI مینگ‌چی کو که بیشتر او را با پیش‌بینی‌های اپلی می‌شناسیم حالا درباره مشخصات گلکسی اس 8 و فروش آن پیش‌بینی‌هایی انجام داده است.

0

گفتنی است با وجود این‌که پیش‌بینی‌های کو همیشه 100 درصد صحیح از آب در نمی‌آید اما از جمله منابع معتبر محسوب می‌شود. در جدیدترین پیش‌بینی کو در مورد گلکسی اس 8 و طبق شایعات اظهار نظرهایی کرده است. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ امسال قصد دارد دو نسخه از گلکسی اس 8 را به بازار عرضه کند که هر دو با صفحه‌نمایش خمیده و با وضوح 2960 در 1440 پیکسل عرضه خواهند شد. با این تفاوت که این‌بار نسخه پلاس با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.2 اینچی و نسخه معمولی با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی عرضه خواهند شد و البته خبری از نسخه صفحه تخت نخواهد بود.

به گفته کو سامسونگ گلکسی اس 8 ئ اس 8 پلاس را با چیپست اسنپ‌دراگون 835 در آمریکا، چین و ژآپن عرضه خواهد کرد درحالی‌که نسخه اکسینوس این پرچم‌دار در اروپا و سایر نقاط آسیا به فروش خواهد رسید. گلکسی اس 8 طبق این پیش‌بینی با 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد اما برخی کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی و چین نسخه 6 گیگابایتی را دریافت خواهند کرد چرا که کاربران این کشورها رو مشخصات DRAM حساسیت زیادی دارند.

از نظر دوربین هم کو شایعات قبلی را تأیید کرده و اعتقاد دارد سامسونگ از یک تک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد کرد و به دلیل نابالغ بودن فناوری فعلی دوربین دوگانه هنوز به سراغ آن نخواهد رفت. گلکسی اس 8 با درگاه USB Type-C عرضه شده و یک داک برای اتصال آن به مانیتور و استفاده به همراه ماوس و کیبورد عرضه خواهد شد.

برخلاف شایعات قبلی که خبر از تعویق در عرضه گلکسی اس 8 داشتند کو اعتقاد دارد سامسونگ این گوشی‌ها را در تاریخ یکم اردیبهشت‌ماه عرضه خواهد کرد. نکته جالت این‌که کو اعتقاد دارد گلکسی اس 8 در ابتدای عرضه حداقل در هفت رنگ طلایی، نقره‌ای، مشکی براق، مشکی مات، آبی، صورتی و ارغوانی روشن به بازار خواهد آمد؛ هرچند که شاید تمامی رنگ‌ها در تمامی نقاط جغرافیایی عرضه نشود.

در مورد فروش کو اعتقاد دارد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در طول سال 2017 بین 40 تا 45 میلیون دستگاه خواهند فروخت. این رقم که چندین میلیون کمتر از 52 میلیون فروش گلکسی اس 7 در سال 2016 است به اعتقاد کو به دلیل دیرتر عرضه شدن گلکسی اس 8 و همچنین به دلیل آن است که به خاطر مشکلات گلکسی نوت 7، گلکسی اس 7 تنها پرچم‌دار سامسونگ در سال 2016 محسوب می‌شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.