خرید هارمن توسط سامسونگ نهایی شد

همان‌طور که پیش از این نیز خبر داده بودیم سامسونگ بزرگترین خرید خود یعنی شرکت Harman را نهایی کرد.

0

این معامله که آذرماه رسماً اعلام شد ابتدا با مخالفت سهامداران هارمن روبرو شد اما چند هفته بعد سامسونگ توانست رضایت آن‌ها را جلب کند و هر یک از سهام‌داران هارمن برای هر سهم خود 112 دلار دریافت خواهند کرد. موافقت‌ها و روال قانونی لازم برای این خرید نیز توسط رگولاتوری آمریکا و سایر کشورها طی شده و حالا بزرگترین خرید سامسونگ رسماً نهایی شده است.

شرکت هارمن قرار است به صورت یک شرکت مستقل کماکان به فعالیت خود ادامه داده و Dinesh Paliwal مدیرعامل فعلی این شرکت نیز کماکان در سمت خود باقی خواهد ماند. این در حالی است که یونگ سون مدیر بخش استراتژی‌های سامسونگ الکترونیکس به عنوان رئیس هیئت مدیره عملیات‌های هارمن انجام وظیفه خواهد کرد. علاوه بر این هیچ تغییری در نیروی کار، محل دفتر و شرکت‌ها و سایر ساختمان‌های هارمن ایجاد نخواهد شد.

با این خرید انتظار می‌رود سامسونگ در محصولات آینده خود از فناوری‌های صوتی هارمن استفاده کند. گلکسی تب اس 3 سامسونگ قرار است با اسپیکرهای بهینه شده توسط AKG (یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ) عرضه شود و ایرفون‌های درون جعبه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را نیز این شرکت تولید خواهد کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.