فروش 20 هزار ال‌جی جی 6 در روز اول عرضه در کره جنوبی

ال‌جی برخلاف سال‌های اخیر، پرچم‌دار جدید سری جی خود را دو ماه زودتر به بازار عرضه کرده است و آمار ارقام منتشر شده از میزان تقاضا برای جی 6 در اولین روز عرضه در کره جنوبی گواهی می‌دهد که این سیاست بسیار موفقت آمیز بوده است.

1

فروش رسمی ال‌جی جی 6 (LG G6) از روز گذشته در کشور کره جنوبی آغاز شده است. هرچند هنوز زود است که در رابطه با میزان موفقیت این محصول اظهار نظر کرد، با این حال فروش 20 هزار نسخه‌ای پرچم‌دار جدید ال‌جی می‌تواند نوید بخش درآمد بالای شرکت کره‌ای از عرضه این محصول باشد.

فروش 20 هزار نسخه‌ای ال‌جی جی 6 در اولین روز عرضه در کره جنوبی در حالی رغم می‌خورد که نسل قبلی آن در اولین روز عرضه توانسته بود به رکورد فروش 15 هزار نسخه‌ای دست پیدا کند. چندی پیش نیز خبری منتشر شد  که از پیش فروش 40 هزار گوشی ال‌جی جی 6 تنها در 44 روز خبر می‌داد.

لازم به یادآوری است که ال‌جی جی 6 یک نمایشگر 5.7 اینچی 18:9 داشته و همچنین از پردازنده 821 اسنپ‌دراگون استفاده خواهد کرد. رم دستگاه 4 گیگابایت است و دو انتخاب برای حافظه داخلی دستگاه در ظرفیت‌های 32 گیگابایت و 64 گیگابایت موجود است. باتری دستگاه قابل جدا شدن نیست و 3300 میلی‌آمپر است.

در پشت گوشی ال‌جی جی 6 یک دوربین دوگانه به چشم می‌خورد، دوربینی که مجموعه آن، یعنی دو لنز به همراه فلاش LED، شباهت زیادی با پرچم‌داران پیشین این شرکت یعنی ال‌جی وی 20 دارد. همچنین نرم‌افزار دستگاه نیز اندروید 7 نوقا است. در نهایت فروش این محصول ال‌جی از روز 28 فروردین ماه در استرالیا آغاز خواهد شد و این در حالیست که پیش فروش آن از هم‌اکنون در بریتانیا نیز آغاز شده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ویل دورانت می‌گوید

    گوشی فوق العاده ای هست.بخصوص دوربین دوگانه با تنظیمات حرفه ای…البته طراحیش جای کارداره وبه شخصه اکسپریا xzرو بیشترمیپسندم