ساعت هوشمند بعدی TAG Heuer سه‌شنبه معرفی خواهد شد

اگر به خاطر داشته باشید، اواخر سال گذشته میلادی بود که کمپانی سازنده لوازم ورزشی لوکس TAG Heuer از اولین ساعت هوشمند خود با قیمت 3 هزار دلاری رونمایی کرد و این در حالیست که به نظر می‌رسد نسل دوم این محصول هم سه شنبه همین هفته از راه خواهد رسید.

0

ساعت هوشمند بعدی TAG Heuer سعی می‌کند که به تله‌ای که بین سایر گجت‌های لوکس و تجملی شایع است سقوط نکند. به‌ این‌ ترتیب اندکی بهتر از سایر ساعت‌های اندرویدی معمولی عمل می‌کند. تا پیش از این نیز شایعات زیادی در رابطه با تاریخ احتمالی معرفی این محصول منتشر شده بود تا این که سرانجام امروز اکانت رسمی TAG در توئیتر، از معرفی ساعت هوشمند این برند در سه شنبه خبر داد.

هرچند اطلاعات زیادی در رابطه با ساعت هوشمند بعدی TAG Heuer در دست نیست، با این حال مدیر عامل این برند سوئیسی چندی پیش در مصاحبه‌ای به طور غیر مستقیم تائید کرد که ساعت مذکور از سیستم جی‌پی‌اس، عمر باتری بیشتر نسبت به نسل قبلی و عملکرد نمایشگری پیشرفته‌تر برخوردار است که در اواخر اردیبهشت ماه با بهره‌مندی از اندروید ور 2 به بازار عرضه خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.