سرویس Twitch اپلیکیشن دسکتاپ خود را عرضه کرد

به نظر می‌رسد سرویس استریم بازی Twitch پس از اضافه شدن به زیر مجموعه‌های شرکت آمازون، تمام توان خود را برای رقابت با رقبای سرسختی همچون استیم، یوتیوب لایو و بیم در محیط ویندوز نیز جزم کرده است.

0

برای آن دسته از افرادی که با این سرویس آشنایی ندارند بایستی یادآور شویم که توییچ (Twitch) یک سرویس استریم بازی است که ابتدا کارش را بر روی کنسول‌های نسل هفتمی آغاز کرد و بعد از آن اپلیکیشن موبایلی خود را عرضه کرد. در همین راستا نیز امروز متوجه شدیم که Twitch امکان استریم بازی‌های تحت ویندوز 10 دسکتاپ را با انتشار نسخه دسکتاپی اپلیکیشن خود فراهم کرده است.

در سوی دیگر هرچند سرویس توییچ در حال حاضر به پاتوق اصلی علاقه‌مندان به استریم و تماشای زنده‌ گیم‌پلی بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است؛ با این حال، مدیران این سرویس تصمیم دارند به زودی به فروش بازی‌های ویدئویی نیز در کنار ارائه‌ خدمات قبلی خود بپردازند. در ابتدا شبکه Twitch بر پایه فلش ساخته شده بود؛ اما از زمانی که به دست Amazon افتاده است، پیشرفت‌هایی در زمینه وب داشته و روز به روز به سیستم HTML5 نزدیک شد.

به هر حال نسخه دسکتاپ سرویس Twitch که از هفته آینده ارائه خدمات خود را آغاز خواهد کرد، همچون سایر اپلیکیشن‌های این سرویس امکان استریم لحظه‌ای اطلاعات نمایشگر، چت صوتی و تصویری و یا به اشتراک گذاری فایل‌ها را با شخص و یا گروه‌های ایجاد شده فراهم می‌کند. البته این سرویس قابلیت دیگری به نام whispers را هم ارائه می‌کند که به صورت رمز گذاری شده می‌تواند چت روم‌هایی را ایجاد کند.

در نهایت بایستی منتظر ماند و دید که Twitch چگونه خواهد توانست در برابر سرویس بیم (Beam) که به تازگی با ویندوز 10 یکپارچه شده و قابلیت‌هایی مشابه با آن را ارائه می‌کند، قد علم کند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.