آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج منتشر شد

گلکسی‌های اس ۶ و اس ۶ اج سامسونگ تاکنون از موهبت دریافت آپدیت اندروید نسخه ۷ محروم بودند، اما اکنون باخبر شدیم سامسونگ آپدیت اندروید ۷ را برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج منتشر کرده است.

6

سامسونگ پیش از این وعده داده بود تا آپدیت اندروید ۷ را برای گلکسی‌های اس ۶ و اس ۶ اج در اوایل اسفند ماه منتشر کند، اما وعده سامسونگ به سر رسید و خبری از انتشار آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی‌های ۶ سامسونگ در کار نبود. از قرار معلوم در آن زمان این آپدیت آماده نبوده است و سامسونگ ترجیح داده تا بیگدار به آب نزند و پس از آزمایش‌های مختلف، آپدیت اندروید ۷ را برای پرچمداران سال پیش خود منتشر کند.

اکنون باخبر شدیم سامسونگ آپدیت اندروید ۷ را آماده کرده است و این آپدیت برای گلکسی‌های اس ۶ و اس ۶ اج سامسونگ منتشر شده است. کاربران گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج سامسونگ که از اپراتور مخابراتی وودافون استفاده می‌کنند در انگلستان امروز میزبان دریافت اندروید ۷ بودند. این آپدیت فریم‌ور گوشی را به نسخه G925FXXU5EQBG ارتقا می‌دهد.

از قرار معلوم در کنار انگلستان، کاربران سایر کشورهای اروپایی نظیر سوئیس، آلمان و ایتالیا نیز میزبان دریافت آپدیت اندروید ۷ بوده‌اند. با این حساب نمی‌توان مشخص کرد که تنها کاربران کشورهای اروپایی در حال حاضر اندروید نسخه ۷ را برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج دریافت کرده‌اند یا اینکه چشم کاربران این گوشی‌های تراز اول در سایر نقاط دنیا نیز به آپدیت نسخه ۷ اندروید روشن شده است.

لازم به ذکر است که پس از زمان انتشار آپدیت توسط سامسونگ، اپراتورهای موبایل نیز به زمانی برای انتشار آپدیت جهت گوشی‌های همراه نیاز دارند. در این بین گوشی‌های آنلاک شده زودتر آپدیت‌های جدید را دریافت می‌کنند.

آپدیت اندروید نسخه ۷ برای گلکسی‌های اس ۶ و اس ۶ اج با حجمی برابر با ۱.۳ گیگابایت منتشر شده و رابط کاربری جدید سامسونگ که ساختاری ساده نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارد در این آپدیت جدید به چشم می‌خورد. امکان استفاده از فضای ذخیره سازی ابری سامسونگ نیز در این آپدیت به کاربران عرضه خواهد شد.

به لطف این ویژگی کاربر قادر است تا میزان ۱۵ گیگابایت از اطلاعات شخصی خود را در سرورهای ابری سامسونگ ذخیره کند. سینک‌ شماره‌های تماس قرار گرفته در دفترچه تلفن، تقویم، یادداشت‌ها و تمامی اطلاعات مهم کاربر به لطف این ویژگی جدید در گلکسی‌های اس ۶ و اس ۶ اج میسر شده است.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. ام جی می‌گوید

    پ کی میاد؟؟؟؟

  2. مریم می‌گوید

    چا واسه من نیومده؟؟؟؟؟؟؟ واسه خیلیا اومده اما واسه من نیومده کسی نمیدونه چرا؟

  3. محمد مهدی می‌گوید

    پس چرا برای من آپدیت نمیشه ؟

  4. عرفان می‌گوید

    برای منکه نیومده:(

  5. احسان می‌گوید

    کاش ارتقاش نداده بودم .رم بیشتری مصرف میکنه

    1. Hrz می‌گوید

      سلام.شما کاستوم رام فلش زدی یا ota آپدیت کردی؟؟