بلک‌بری Aurora با اسنپ‌دراگون 425 و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی معرفی شد

پس از درز تصاویر و مشخصات حالا بلک‌بری رسماً گوشی جدید اندرویدی خود را با نام Aurora معرفی کرده است. این گوشی اولین محصول بلک‌بری است که در اندونزی تولید شده و به دو سیم‌کارت مجهز خواهد بود.

0

بلک‌بری آئورورا دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی و با وضوح 720p بوده و در قلب این گوشی یک پردازنده اسنپ‌دراگون 425 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی جای گرفته است. همان‌طور که از مشخصات این گوشی پیداست با یک گوشی میان‌رده تا ارزان‌قیمت مواجهیم که شاید در برخی بازارهای محدود عرضه شود.

Aurora به دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلو مجهز بوده و از یک باتری 3000 میلی‌‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود. ابعاد گوشی 152 در 76.8 در 8.5 میلی‌متر و وزن آن 178 گرم اعلام شده و بلک‌بری این گوشی را در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی به همراه اندروید 7.0 عرضه خواهد کرد. آئورورا با قیمت حدودی 260 دلار از 22 اسفندماه پیش‌فروش خواهد شد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.