صفحه‌نمایش گلکسی اس 8 سامسونگ Infinity Display نام خواهد گرفت

همان‌طور که می‌دانید ال‌جی صفحه‌نمایش پرچم‌دار خود جی 6 را فول ویژن نامیده و حالا سامسونگ هم عبارت Infinity Display را برای گلکسی اس 8 ثبت کرده است.

0

صفحه‌نمایش جی 6 و گلکسی اس 8 نسبت به پرچم‌داران دیگر تفاوت‌های عمده‌ای دارند. برای این‌که بتوان صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر را در بدنه کوچک‌تر جای داد سامسونگ و ال‌جی حاشیه‌های صفحه را به حداقل رسانده و از نسبت تصویر 18:9 به‌جای 16:9 سابق استفاده کرده‌اند. به این ترتیب صفحه‌نمایش بلندتر و کشیده‌تر خواهد بود و همچنین هر دو از گوشه‌های خمیده برای پرچم‌داران خود استفاده کرده‌اند. ال‌جی در مراسم رونمایی از جی 6 صفحه‌نمایش این گوشی را فول ویژن نامید و ادعا کرد این گوشی نه‌تنها ارگونومی خوبی دارد بلکه صفحه‌نمایش آن برای رابط کاربری UX 6 بهینه است.

حالا سامسونگ عبارت Infinity Display یا صفحه‌نمایش بی‌نهایت را برای گلکسی اس 8 در اداره ثبت پتنت‌های آمریکا به ثبت رسانده است. طبق شایعات گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به صفحه‌نمایش‌های 5.8 و 6.2 اینچی مجهز خواهند شد اما اندازه گوشی نسبت به گلکسی اس 7 و اس 7 اج تغییری نخواهد کرد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت نزدیک به تمام پنل جلویی گوشی از صفحه‌نمایش دولبه خمیده پوشیده شده باشد و سامسونگ به همین دلیل این نام را انتخاب کرده است.

انتظار داریم سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در نهم فروردین‌ماه رونمایی کرده و اوایل اردیبهشت‌ماه روانه بازار کند. این شرکت قصد دارد در ابتدای عرضه بیش از ده میلیون دستگاه از پرچم‌دارانش را برای فروش آماده کند.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.