سامسونگ گوشی جان‌سخت Galaxy Xcover 4 را معرفی کرد

سامسونگ طیف مختلفی از گوشی‌های همراه را عرضه می‌کند که سری گلکسی ایکس‌کاور این گوشی‌ها به جان‌سختی و مقاومت در شرایط سخت‌ مشهور هستند، اکنون یز شاهد معرفی گوشی جان‌سخت گلکسی ایکس‌کاور ۴ هستیم.

1

باخبر شدیم اطلاعات گلکسی ایکس‌کاور ۴ سامسونگ در وب‌سایت رسمی سامسونگ آلمان قرار گرفته است. افرادی که شغل‌های سخت و پرمخاطره‌ای دارند به خوبی خانواده گلکسی ایکس‌کاور سامسونگ را می‌شناسند. گوشی‌هایی که در این خانواده قرار می‌گیرند به لحاظ استقامت و تحمل ضربه زبانزد خاص و عام هستند.

گوشی گلکسی ایکس‌کاور ۴ سامسونگ به لحاظ ظاهر شباهت‌های زیادی به گلکسی ایکس‌کاور ۳ دارد. این گوشی در بدنه‌ای محکم و مقاوم قرار گرفته است و پشت قاب گوشی نیز بسیار محکم و بادوام به نظر می‌رسد. در قسمت جلوی گلکسی ایکس‌کاور ۴ نیز همانند ایکس‌کاور ۳ شاهد حضور ۳ دکمه فیزیکی هستیم.

 

سامسونگ گوشی جان‌سخت‌ خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که به راحتی قادر است در برابر آب، گرد و غبار، گل و لای، افتادن از ارتقاع و سایر صدمه‌های فیزیکی مقاومت کند. دریافت استاندارد IP68  و MIL-STD 810G در گلکسی ایکس‌کاور ۴، مهر تاییدی بر مقاومت این گوشی است. جالب است بدانید استاندارد MIL-STD 810G یک استاندارد نظامی است و به تجهیزات بسیار مقاوم تعلق می‌گیرد.

در این استاندارد نظامی آزمایش‌های قرار گرفتن در حرارت زیاد، لرزه‌های شدید و قرار گرفتن در معرض تشعشعات خورشیدی بر روی تجهیزات الکترونیک انجام می‌شود. خوشبختانه گلکسی اس ایکس‌کاور ۴ از تمامی این آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده است، جالب اینجاست که این گوشی حتی در برابر رطوبت زیاد و آب شور نیز مقاوم است. گلکسی ایکس‌کاور ۴ به مدت یک ساعت قادر است در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد.

سامسونگ گلکسی ایکس‌کاور ۴ خود را با سخت‌افزاری نه‌چندان قدرتمند اما قابل اطمینان راهی بازار کرده است. در گلکسی ایکس‌کاور ۴ شاهد حضور صفحه‌نمایشی ۴.۹۹ اینچی با رزولوشن 720P هستیم. این صفحه نمایش از نوع ال‌سی‌دی است و پردازنده اکزینوس 7570 در زیر این صفحه‌نمایش وظیفه پردازش داده‌های گلکسی ایکس‌کاور ۴ را بر عهده دارد.

دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو، در کنار باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری، سایر مشخصات اصلی سخت‌افزاری این گوشی ۱۷۲ گرمی را تشکیل می‌دهد.

گلکسی ایکس‌کاور ۴ قرار است  در بازارهای اروپا با قیمت ۲۵۹ یورو به فروش برسد و انتظار می‌رود در فروردین یا نهایتا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده شاهد این گوشی جدید و جان‌سخت سامسونگ در بازار باشیم.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. اسحاق می‌گوید

    به به….ایول به سامسونگ… خوب داره بینی این آیفون پول پرست رو به خاک میماله.