درز تصاویر گوشی هوشمند جدید بلک‌بری

بلک‌‌بری با چنگ و دندان به حضور خود در صنعت موبایل ادامه می‌دهد، از قرار معلوم برای اثبات خود در بازار، بلک‌بری یک گوشی اندرویدی دیگر را نیز در آستین دارد که هنوز رو نشده است، اکنون نیز شاهد درز تصاویر گوشی‌ هوشمند جدید و رازآلود بلک‌بری هستیم.

0

بلک‌بری راه درازی را برای رسیدن به جایی که اکنون در آن قرار گرفته است طی کرده، اما حضور در صنعت پرتلاطم موبایل این روزها واقعا سخت‌ و دشوار است. به همین دلیل بلک‌بری دیگر در اختیار شرکت مادر کانادایی خود نیست و مدتی است که شرکت بزرگ تی‌سی‌ال امتیاز طراحی، ساخت و توزیع گوشی‌های بلک‌بری را از این شرکت خریده است.

در این بین شرکت بلک‌بری کانادا، اجازه دارد تا همچنان به فروش گوشی‌های خود در بازار بعضی از کشورها ادامه دهد، جالب است بدانید کاربران اندونزیایی گوشی‌های همراه، ارادت خاصی به گوشی‌های بلک‌بری دارند و محصولات این شرکت همچنان به خوبی در اندونزی به فروش می‌رسد.

با این حساب منطقی به نظر می‌رسد اگر بلک‌بری کانادا قصد حفظ بازار خود در اندونزی را داشته باشد. به همین دلیل احتمال می‌رود بلک‌بری در حال ساخت و توسعه یک یا چند گوشی هوشمند جدید برای عرضه در بازار اندونزی باشد.

یکی از این گوشی‌های رمزآلود بلک‌ بری به احتمال زیاد یک گوشی هوشمند میان‌رده است و در حال حاضر آنرا با مدل BBC100-1 می‌شناسیم. همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، اکنون شاهد درز تصاویر گوشی هوشمندی هستیم که به احتمال زیاد همان گوشی BBC100-1 بلک‌بری است که انتظار می‌رود راهی بازار گوشی‌های همراه اندونزی شود.

شایع شده است که در این گوشی هوشمند، پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۲۵ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز حضور پیدا کند. چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی نیز از سایر مواردی است که در این محصول جدید بلک‌بری انتظار آن‌را داریم. این گوشی از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می‌برد و رزولوشن این صفحه‌نمایش برابر با 720p خواهد بود. یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپری و پشتیبانی از دو سیم‌کارت، سایر مشخصات این گوشی بلک‌بری را تشکیل می‌دهند.

آنچه از روی تصاویر درز پیدا کرده این گوشی می‌توان گفت، این است که محصول جدید بلک‌بری مراحل پایانی ساخت خود را طی کرده است و به احتمال زیاد در آینده بسیار نزدیک شاهد راهی شدن این گوشی به بازار گوشی‌های هوشمند اندونزی خواهیم بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.