تصویر تبلیغاتی نهایی گلکسی اس 8 سامسونگ لو رفت

سرانجام پس از درز تصاویر متعدد منتسب به گلکسی اس 8 سامسونگ افشاکننده مشهور توییتری Evan Blass تصویر تبلیغاتی نهایی این گوشی را منتشر کرد.

8

همان‌طور که انتظار داشتیم سامسونگ هم مانند ال‌جی حاشیه‌های صفحه‌نمایش پرچم‌دار خود را تا حد امکان کاهش داده تا صفحه‌نمایش بزرگتری را در بدنه‌ای با ابعاد نسل قبلی جای دهد. صفحه‌نمایش گلکسی اس 8 نیز نسبت تصویر نامتعارف 18:9 را داشته و گوشه‌های تصویر در آن خمیده هستند. همچنین دیگر خبری از دکمه‌های ناوبری و دکمه Home در پایین صفحه نیست و سامسونگ ترجیح داده تا از دکمه‌های نرم‌افزاری روی صفحه استفاده کند. در عوض گفته می‌شود حسگر اثر انگشت نیز به پشت گوشی و به کنار دوربین منتقل شده است.

نکته قابل توجه دیگر قرار داشتن یک دکمه سخت‌افزاری جدید زیر دکمه‌های تنظیم صداست که گفته می‌شود برای فراخوانی بیکسبی دستیار هوشمند جدید سامسونگ خواهد بود. تاریخ روی تصویر (29 مارس) نشان‌گر تاریخ رونمایی سامسونگ از گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس یعنی نهم فروردین‌ماه در رویداد Samsun Unpacked است که چند روز پیش توسط این شرکت تأیید شد.

از جمله مشخصات احتمالی گلکسی اس 8 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.8 و 6.2 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 835 یا اکسینوس 8895، چهار گیگابایت حافظه رم و دوربین 12 مگاپیکسلی اشاره کرد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. Ehsan می‌گوید

    به نظر من سامسونگ فوق‌العاده است. به هیچ عنوان حاضر نیستم گوشیه سامسونگم و با اپل معاوضه کنم.

  2. Mehdi می‌گوید

    خوب باید منتظر عرضه این گوشی ونظر کاربران در مورد حسگر اثر انگشت باشیم فعلا در این مورد قضاوت کردن روده

  3. s j n 66 می‌گوید

    سامسونگ بدترین جای ممکن برای حسگر اثر انگشت رو انتخاب کرده جایی که احتمال افتادن گوشی از دست بالا میره ،دوربین کثیف میشه و استفاده از آن عملا سخت وبدرد نخور میشود. حداقل اگه مثل گوشهایی چون الجی و هوآوی بصورت دایره ای و زیر دوربین قرار میداد یکم هضمش راحتر بود ،بهرحال این نکته وضعف بیشتر بسود گوشی اپل تموم میشه

    1. همایون می‌گوید

      والا در مورد جمله آخرتون اصلن موافق نیستم.
      اپل به نظر من خیلی از سامسونگ عقب افتاده و بعید می دونم دیگه به سامی برسه.
      البته بهیچ عنوان من فن سامسونگ نیستم و قبلا هم آیفون داشتم ردش کردم و گالگسی اس 7 گرفتم و بدون تعصب گوشی های جدید سامی واقعن جای حرف نزاشتن. در یک کلام عالی.

  4. Yas می‌گوید

    منم با نظر همایون موافقم فکر می کنم سامسونگ برای محل حسگر اثر انگشتش جای خوبی رو انتخاب نکرده..

  5. همایون می‌گوید

    گوشی خیلی خوبی به نظر میرسه ولی ایراد اساسی تو طراحی این گوشی به نظر من همین جایابی حسگر اثر انگشته!!!

    1. ویل دورانت می‌گوید

      بهترین محل برای حسگر اثرانگشت جلودکمه هوم و بغل گوشی (سونی) هست.پشت گوشی زیادجالب نیست.باتوجه به حذف دکمه هوم از گالکسی ایفون بهترین محل همون محلی هست که سونی بکارمیبره.

      1. همایون می‌گوید

        منم با بغل گوشی بیشتر موافق هستم