گوشی شیائومی Redmi 4X با تراشه اسنپدراگون 435 و مودم LTE نسل جدید رونمایی شد

در حالی که شیائومی به طور رسمی در نمایشگاه MWC 2017 حاظر نشد، با این حال امروز در کنار تراشه موبایلی اختصاصی خود، از گوشی ردمی 4 ایکس رونمایی کرد.

0

اگر در چند ساعت اخیر اخبار دسته گوشی‌های هوشمند منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که شیائومی علی رغم شرکت نکردن در نمایشگاه MWC 2017، از چیپست موبایلی اختصاصی Surge S1 رونمایی کرده است.Surge S1 اولین تراشه تولید داخلی شرکت شیائومی است که از یک پردازنده هشت هسته‌ای ARM Cortex A53 مجهز به چهار هسته 2.2 گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی 1.4 گیگاهرتزی استفاده می‌کند.

البته این تنها محصول معرفی شده امروز شیائومی نبوده، چرا که همچنین از گوشی هوشمند ردمی 4 ایکس نیز رونمایی کرده است. البته این محصول برخلاف Mi 5c از تراشه ساخت داخل استفاده نکرده و به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 435 با کلاک فرکانس 1.4 گیگاهرتز مجهز شده است.

این محصول که از طریق اطلاعات منتشر شده در حساب کاربری شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo معرفی گردید، دارای نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بوده و از تراشه گرافیکی آدرنو 505 و 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

یکی دیگر از مزیت‌های گوشی شیائومی Redmi 4X، بهره‌مندی از مودم LTE نسل جدید بوده که به آن امکان دریافت فایل با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه را می‌دهد. Redmi 4X  همچنین در قاب پشتی میزبان دوربین 13 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت است و دوربین سلفی آن نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های میان رده جدید شیائومی می‌توان به 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری 4,100 میلی‌آمپر ساعتی، قدرت گرفتن از اندروید 6 مارشملو که بر روی رابط کاربری MIUI 8 استفاده شده اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول در رنگ‌بندی صورتی روشن، طلایی و مشکی مات با برچسب قیمتی 100 دلاری برای مدل 16 گیگابایتی و 130 دلاری برای نسخه 32 گیگابایتی تنها در بازار چین عرضه خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.