پورشه دیزاین لپ‌تاپ هیبریدی Book One خود را برای رقابت با سرفیس بوک معرفی کرد

پورشه دیزاین که با همکاری هواوی ساعت هوشمندی طراحی و معرفی کرده بود حالا از تبلت هیبریدی ویندوزی خود با نام Book One برای رقابت با سرفیس بوک مایکروسافت پرده برداشت.

0

در نمایشگاه MWC 2017 پورشه دیزاین تبلت هیبریدی جدیدی با نام Book One را معرفی کرده است. این لپ‌تاپ/تبلت به ویندوز 10 پرو مجهز بوده و از دستیار هوشمند کورتانا و همچنین فناوری تشخیص چهره Windows Hello با وبکم 5 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین به لطف قلم استایلوس آن و Windows Ink می‌توانید برای یادداشت برداری و طراحی نیز از آن استفاده کنید.

بوک وان شباهت زیادی به سرفیس بوک دارد و می‌توانید بخش صفحه‌نمایش آن را از بدنه جدا کرده و به عنوان یک تبلت از آن استفاده کنید. در مقابل لولای این دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه داشته تا بتوانید در حالت‌های مختلف از آن استفاده کنید. این دستگاه از بدنه آلومینیومی ساخته شده و صفحه‌نمایش 13.3 اینچی آن وضوحی برابر با 3200 در 1800 پیکسل داشته و به لطف فناوری IPS زوایای دید و رنگ‌هایی عالی خواهد داشت.

بوک وان با پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i7-7500U با دو هسته 3.5 گیگاهرتزی و 16 گیگابایت حافظه رم همراه است. برای ذخیره سازه 512 گیگابایت حافظه پرسرعت PCIe SSD درون آن قرار داده شده و علاوه بر درگاه USB Type-C دو درگاه USB 3.0 نیز در آن وجود دارد. به لطف اتصال Thunderbolt 3 حتی می‌توانید کارت گرافیک خارجی را به آن متصل کنید. از جمله سایر مشخصات بوک وان می‌توان به کارت‌خوان SD، وای‌فای و بلوتوث اشاره کرد.

جالب است بدانید قیمت‌گذاری این محصول نیز شباهت زیادی به سرفیس بوک داشته و نسخه پایه آن تنها 100 دلار گران‌تر از سرفیس‌بوک با قیمت 2495 دلار عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه بوک وان هم اردیبهشت‌ماه آینده اعلام شده است.

windows

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.