هواوی پی 10 لایت فروردین ماه عرضه خواهد شد

هوآوی سنت جدیدی را در حال پیمایش است که از پرچمداران و گوشی‌های رده‌بالای خود سه نسخه عرضه کند  و به یک گوشی اصلی بسنده نکند.

0

این گوشی‌های عبارتند از یک نسخه معمولی و اصلی، یک نسخه پلاس یا پرایم که بزرگ‌تر از نسخه اصلی است و یک نسخه لایت که شاید کمی کوچک‌تر و ضعیف‌تر و ارزان‌قیمت‌تر باشد. این هفته نیز در گردهمایی MWC در بارسلون هوآوی از دو گوشی P10 و P10 Plus رونمایی کرد، اما صحبت خاصی از P10 Lite به میان نیامد. برای کسانی که انتظار این گوشی را می‌کشند باید گفت که هوآوی این گشوی را تولید و عرضه خواهد کرد اما فقط به خود زحمت نداده که به صورت کامل آن را معرفی کند چون نسبتا تمامی مشخصات این محصول یک ماه پیش درز پیدا کرده بود.

یک سایت آلمانی این گوشی را هم‌اکنون برای پیش‌پرداخت قرار داده است و قرار است در فروردین ماه با قیمت 370 دلار عرضه شود. این گوشی در رنگ‌های سیاه، طلایی و سفید موجود خواهد بود.

بر اساس مشخصات این محصول یک محصول کاملا میان‌رده خواهد بود. اندروید نوقا 7.0 همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 نرم‌افزار این گوشی خواهند بود. این گوشی کمی با گوشی اصلی متفاوت‌تر خواهد بود. اولین نکته ظاهر آن است که دکمه هوم در این نسخه حذف شده و سنسور اثرانگشت نیز در پشت دستگاه قراره گرفته دقیقا همانند نسخه پیشین خود P9 Lite که سنسور در پشت دستگاه بود.

از نظر سخت‌افزاری نسبت به قیمت هوآوی محصولی مناسب عرضه خواهد کرد. این گوشی یک پردازنده کایرین 655 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی همراه خواهد داشت.

به جای استفاده از پورت USB-C که به تازگی نسبتا در حال مرسوم شدن بین شرکت‌هاست، هوآوی از یک پورت میکرو استفاده کرده است. این محصول یک نمایشگر 5.2 اینچی 1080 خواهد داشت. در پشت دستگاه خبری از دوربین دوگانه لایکا نیست اما دوربین این دستگاه یک سنسور 12 مگاپیکسلی به همراه یک دیافراگم با گشادگی 2.2 خواهد داشت.

خبر خوب برای عاشقان سلفی نیز این است که دوربین دوم دستگاه نیز 8 مگاپیکسل است. P10 Lite همچنین دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپری است.

اساسا این دستگاه کاملا درز پیدا کرده و همچنین هم‌اکنون برای فروش قرار گرفته است، اما شرکت چینی هوآوی همچنان آن را به صورت رسمی معرفی نکرده که البته تا چند هفته دیگر مطمئنا شاهد معرفی این گوشی میان‌رده خواهیم بود.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.