معرفی تبلت‌های Tab 4 لنوو با بلندگوهای استریو و بدنه شیشه‌ای

لنوو گوشی‌های همراه خوبی را راهی بازار می‌کند اما در این بازار نمی‌توان تنها به تولید گوشی هوشمند قناعت کرد و لنوو به منظور پر کردن سبد کالاهای خود تبلت‌های Tab 4 را با بلندگو‌های استریو و بدنه شیشه‌ای در کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ معرفی کرد.

0

لنوو در کنگره جهانی موبایل بارسلونا محصولات مختلفی را معرفی کرده است که در بین این محصولات، تبلت‌های Tab 4 با بلند‌گوهای استریو و بدنه شیشه‌ای که دارند بیشتر به چشم می‌خورند.

لنوو تبلت‌های Tab 4 را با دو ابعاد مختلف راهی بازار خواهد کرد، یکی از این تبلت‌ها صفحه‌نمایشی ۸ اینچی دارد و مدل دیگر Tab 4 به صفحه‌نمایشی ۱۰ اینچی مجهز است. این صفحه‌نمایش از رزولوشن اچ‌دی برخوردار است و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون به همراه دو گیگابایت رم در این تبلت‌ها به چشم می‌خورند. به لحاظ باتری نیز لنوو مدعی است این محصولات تا ۱۲ ساعت قادر به نگه‌ داشتن شارژ باتری هستند.

از طرف دیگر در این خانواده شاهد حضور Tab 4 plus در دو ابعاد متفاوت نیز هستیم. این تلبت‌ها نیز در دو ابعاد ۸ و ۱۰ اینچی راهی بازار خواهند شد، اما به لحاظ امکانات سخت‌افزاری در Tab 4 Plus شاهد تجهیزات قوی‌تری هستیم. رزولوشن فول‌ اچ‌دی در کنار ۴ گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته‌ای از مشخصاتی است که در خصوص تبلت‌های Tab 4 Plus می‌توان به آنها اشاره کرد.

کاملا مشخص است که لنوو بیشتر هواوی تبلت‌ Tab 4 Plus خود را داشته است و در این محصول شاهد حضور شیشه گوریلا گلس در قسمت پشت و جلوی تبلت هستیم. این امر باعث شده تا تبلت‌ Tab 4 Plus ظاهری زیبا و براق داشته باشد.

به لحاظ ابعاد نیز لنوو نهایت ظرافت را در طراحی بدنه تبلت‌های Tab 4 خود انجام داده است و این محصولات ضخامتی بین ۷.۱۵ میلی‌متر تا ۸.۴ میلی‌متر دارند. در تبلت‌های سری Tab 4 شاهد حضور اندروید نوقا و اسپیکرهای استریو در قسمت جلو تبلت نیز هستیم. لنوو در تبلت Tab 4 Plus خود سنسور تشخیص اثر انگشت در کنار پورت یو‌اس‌بی نوع سی و قابلیت شارژ سریع را هم تعبیه کرده است.

لنوو در تبلت‌های Tab 4، یک کیت کامل را نیز برای استفاده کودکان از این تبلت‌ها در نظر گرته است، در این کیت شاهد حضور ضربه گیر و لایه محافظی هستیم تا از صدمه‌های احتمالی که توسط کودکان ممکن است به تبلت وارد شود جلوگیری کند.

به لحاظ قیمت‌گذاری نیز لنوو مانند همیشه جانب انصاف را در خصوص  محصولات خود در نظر داشته است، تبلت Tab 4 با صفحه‌نمایش ۸ اینچی تنها ۱۰۹ دلار قیمت دارد در صورتی که تبلت ۱۰ اینچی Tab 4 با قیمت ۱۴۹ دلار راهی بازار خواهد شد. از طرف دیگر تبلت ۸ اینچی Tab 4 Plus هم ۱۹۹ دلار قیمت دارد و مدل ۱۰ اینچی این تبلت با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

لنوو در حین رونمایی از تبلت‌های خانواده Tab 4 اعلام کرد که این محصولات را در اردیبهشت یا خرداد ماه سال آینده راهی بازار خواهد کرد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.