نوکیا 3310 با صفحه‌نمایش رنگی بازگشت!

نوکیا ۳۳۱۰ را حتما به یاد دارید، این گوشی یادآور خاطره‌های خوش نسل‌های اول گوشی‌های همراه در بین کاربران است، نوکیا نیز به منظور زنده کردن یاد و خاطره نوکیا ۳۳۱۰، این گوشی هوشمند را با صفحه‌نمایش رنگی مجدد تولید و راهی بازار خواهد کرد.

0

حدود ۱۷ سال پیش اولین سری از گوشی‌های نوکیا ۳۳۱۰ راهی بازار شدند، این گوشی در آن زمان به سرعت به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های همراه در بین کاربران تبدیل شد و از آن زمان تاکنون شاهد فروش حدود ۱۲۶ میلیون دستگاه نوکیا ۳۳۱۰ بوده‌ایم.

این گوشی در نبود گوشی‌هایی دیگری نظیر آیفون و سایر گوشی‌های هوشمند امروزی توانست برای خود اسم و رسمی دست و پا کند. در این بین اگر خبرهای صنعت موبایل را پیگیری کرده باشید حتما در جریان هستید که نوکیا فراز و نشیب‌های زیادی را از آن زمان تاکنون طی کرد و پس از بازنشستگی از صنعت موبایل، اکنون در اختیار شرکت بزرگ HMD قرار دارد و به همین منظور کاربران یک‌بار دیگر می‌توانند گوشی‌های نوکیا را با سیستم‌عامل جدید و امکانات امروزی در دست بگیرند.

از طرف دیگر با خبر شدیم، نوکیا برای زنده کردن یاد و خاطره گوشی‌های قدیمی خود در اقدامی جالب‌ توجه دست به تولید مجدد نوکیا ۳۳۱۰ زده است. البته همان‌گونه انتظار می‌رود نوکیا ۳۳۱۰ امروزی با نوکیا ۳۳۱۰ حدود ۱۷ سال پیش تفاوت‌های زیادی دارد. اما برای حفظ حالت نوستالژیک این گوشی، نوکیا تغییرات ظاهری چندانی را در گوشی نوکیا ۳۳۱۰ جدید خود اعمال نکرده است.

در نوکیا ۳۳۱۰ شاهد صفحه‌نمایشی رنگی هستیم. این صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچی است و رزولوشنی برابر با QVGA دارد. جالب اینجاست که نوکیا ۳۳۱۰ از دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد و یک درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی در نوکیا ۳۳۱۰ جدید به چشم می‌خورد.

ناگفته نماند که نوکیا به لحاظ ظاهری نیز تغییرات اندکی را برای زیبا‌ و امروزی‌تر شدن نسخه جدید نوکیا ۳۳۱۰ در این گوشی اعمال کرده است، به این ترتیب در نوکیا ۳۳۱۰ جدید شاهد ابعاد کوچک‌تری نسبت به مدل اولیه این گوشی هستیم. از طرف دیگر این گوشی وزن کم کرده است و باریک‌تر شده. گوشه‌های قاب نوکیا ۳۳‍۱۰ جدید نیز مقداری خمیده‌تر طراحی شده است تا این گوشی ظاهری مدرن داشته باشد.

به لحاظ نرم‌افزاری نیز در نوکیا ۳۳۱۰ جدید، شاهد حضور مرورگر اپرا برای گشت و گذار در وب‌ هستیم، بازی معروف مار نوکیا نیز در این گوشی به چشم می‌خورد. در کنار تمامی این موارد، میزان نگه‌داری شارژ نوکیا ۳۳۱۰ جدید نیز مثال‌زدنی است.

این گوشی در حالت استند‌بای به مدت ۳۱ روز شارژ نگه می‌دارد و در حالت مکالمه تلفنی نیز تا ۲۲ ساعت با یک بار شارژ دوام می‌آورد. نوکیا ۳۳۱۰ را در رنگ‌های زرد، قرمز، خاکستری و آبی تیره شاهد هستیم. این گوشی قرار است در اوایل تابستان سال آینده با قیمتی حدود ۵۲ دلار راهی بازار شود.

Theverge.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.