قیمت و زمان عرضه گوشی هوشمند جی 6 ال‌جی

ال‌جی امروز بعد از ظهر گوشی هوشمند جی 6 را به عنوان پرچم‌دار خود معرفی کرد. اما تاریخ عرضه این گوشی و قیمت حدودی آن چقدر خواهد بود؟

0

جی 6 یکی از پرچم‌دارانی است که ماه‌هاست انتظارش را می‌کشیدیم. ال‌جی در G6 از نظر طراحی سنگ تمام گذاشته و نه‌تنها از مواد باکیفیتی در ساخت گوشی استفاده کرده و آن را با استاندارد IP68 دربرابر آب مقاوم کرده بلکه با کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش و استفاده از نسبت تصویر 18:9 توانسته صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را در ابعاد کوچک‌تری نسبت به گوشی‌های گلکسی اس 7 اج یا آیفون 7 پلاس (هر دو با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی) جای دهد.

حال اگر مشتاقید بدانید این گوشی چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد باید بگوییم جی 6 از 12 تا 19 اسفندماه قابل پیش‌فروش بوده و قرار است از 20 اسفندماه نیز رسماً به بازار عرضه شود. ال‌جی متأسفانه هنوز قیمت رسمی این گوشی را اعلام نکرده اما انتظار داریم جی 6 درست مانند پرچم‌داران گذشته ال‌جی با قیمتی بین 649 تا 699 دلار راهی بازار شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.