نسخه آزمایشی اندروید 7.1.2 سرانجام برای نکسوس 6P عرضه شد

اگر از Nexus 6P استفاده می‌کنید و به برنامه بتا هم واردشده‌اید، باید گوشی خود را برای دریافت آپدیت جدید چک کنید.

0

نسخه بتای 7.1.2 اندروید شروع به پخش شدن کرده است و نکسوس 2015 بزرگ‌تر را به دنیای دیگر دستگاه‌های گوگل وارد می‌کند. آن دسته از ما که ماه گذشته با عرضه آپدیت نوقا احساس جا ماندن را داشتیم، حالا باید حس بهتری داشته باشیم.

به نظر می‌رسد که هنوز فایل ایمیج آن به‌صورت مستقیم توسط گوگل عرضه نشده باشد، اما اگر می‌خواهید خودتان اندروید جدید را نصب کنید به آن لینک روزانه سر بزنید. تنها مطمئن شوید که گوشی خود را از طریق این لینک به برنامه بتا وارد کرده باشید. خود آپدیت حجم بسیار زیاد 1.29 گیگابایتی دارد.

همان‌طور که بسیاری از افراد متوجه شده‌اند، این آپدیت پشتیبانی از جسچرهای حسگر اثرانگشت مشابه Nexus 5X را در اندروید 7.1.2 بتا به همراه ندارد. تا زمان نوشتن این متن علت خاص یا توضیحی را برای این کار پیدا نکرده‌ام؛ اما آن دسته از شما که می‌خواستید به کمک حسگر اثرانگشت نوتیفیکیشن‌های گوشی را بازکنید، متأسفانه ناامید خواهید شد. در صورت تمایل به بهره‌مندی از چنین قابلیتی می‌توانید از برنامه‌های واسطی چون Fingerprint Gestures استفاده کنید.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.