اولترابوک فوق سبک LG Gram با قیمت هزار دلار عرضه شد

لپ‌تاپ‌های باریک و سبک طرفداران زیادی دارند و ال‌جی نیز بخت خود را در بازار لپ‌تاپ‌های اولترا با معرفی اولترابوک فوق سبک آزمایش می‌کند، اولترابوک فوق سبک ال‌جی، LG Gram نام دارد و با قیمت هزار دلار راهی بازار خواهد شد.

0

با وجود گوشی‌های همراه هوشمند، دیگر کاربران تمایلی به استفاده از لپ‌تاپ‌های سنگین ندارند، سبک و قابل حمل بودن گوشی‌های هوشمند نیز باعث شده است تا تعریف سبک در لپ‌تاپ‌ها تغییر کند و این روزها کاربران به دنبال لپ‌تاپ‌هایی فوق سبک باشند.

اگر اخبار مراسم CES 2017 را دنبال کرده باشید، حتما اولترابوک Gram ال‌جی را می‌شناسید، این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی فوق سبک تنها یک کیلوگرم وزن دارد. امروز نیز شاهد روانه شدن اولترابوک‌های Gram ال‌جی هستیم. محصولات این خانواده را سه اولترابوک ۱۴، ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی تشکیل می‌دهند.

ویژگی‌های این اولترابوک‌های جدیدی ال‌جی تنها به وزن کم آنها محدود نمی‌شود و از امکانات سخت‌افزاری خوبی نیز بهره گرفته‌اند. جالب است بدانید در تمامی این اولترابوک‌ها پردازنده جدید نسل هفتم Kaby Lake اینتل جا خوش کرده است. صفحه نمایش فول اچ‌دی IPS را نیز در اولترابوک‌های Gram ال‌جی شاهد هستیم.

ارزان‌ترین اولترابوک Gram ال‌جی چیزی حدود هزار دلار قیمت دارد و از پردازنده i5 در کنار ۸ گیگابابت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی بهره می‌برد. مدل ۱۴ اینچی اولترابوک فوق سبک Gram نیز ۱۲۰۰ دلار از جانب ال‌جی قیمت گذاری شده است.

اگر هم از آن دسته کاربرانی هستید که به استفاده از لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی عادت کرده‌اند می‌توانید ال‌جی Gram را با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی انتخاب کنید. این لپ‌تاپ گل‌ سرسبد محصولات خانواده اولترابوک‌های Gram ال‌جی است و در کنار صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی از پردازنده i7 در کنار ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات بهره می‌گیرد. مشخص است که با این ویژگی‌های سخت‌افزاری این اولترابوک قیمت بیشتری نیز دارد و با قیمت ۱۷۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد. ال‌جی این مدل اولترابوک خود را با میزان ۸ و ۲۵۶ گیگابابت حافظه نیز عرضه می‌کند که حدود ۵۰۰ دلار از قیمت آن کاسته می‌شود.

با این حساب باید دید این اولترابوک‌های فوق سبک جدید ال‌جی در بازار چه بازخوردی را به دنبال خواهند داشت.

endgadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.