فایرفاکس در حال آزمایش قابلیتی برای Snooze کردن زبانه‌هاست

کاربران عادت دارند در حین گشت‌ و گذار در اینترنت تب‌های زیادی را باز کنند، به همین دلیل مرورگرهای مختلف راه‌هایی متفاوتی را برای مدیریت تب‌ها انجام می‌دهند، برای رسیدن به این منظور، باخبر شدیم فایرفاکس در حال آزمایش قابلیتی برای Snooze کردن زبانه‌هاست.

0

کاربران در حین گشت و گذار در اینترنت، تب‌های زیادی را باز می‌کنند، این امر باعث می‌شود مدیریت این تب‌ها به سختی انجام شود. در نتیجه فایرفاکس ویژگی‌ جدیدی را به مروگر محبوب خود اضافه خواهد کرد که با استفاده از آن، به کاربر برای مطالعه تب‌ها به لحاظ زمانی هشدار داده می‌شود.

این ویژگی که در حال حاضر از جانب موزیلا در حال آزمایش است را با نام Snooze خواهیم شناخت. به احتمال زیاد تاکنون عبارت Snooze در قسمت هشدار گوشی‌های همراه به گوش شما خورده است، این عبارت به معنای تعویق انداختن در کار است. با این حساب کاربران در حین مطالعه صفحه‌های دلخواه خود در فایرفاکس، می‌توانند بر روی آیکون Snooze که در بالا و سمت راست منوهای فایرفاکس قرار خواهد گرفت کلیک کرده و زمان مورد نظر را برای به تعویق انداختن مشاهده یک تب، مشخص کنند.

سپس این تب ناپدید شده و در زمانی که مشخص کرده‌اید دوباره ظاهر می‌شود. این کار باعث میشود با فوجی از تب‌ها در فایرفاکس روبرو نشوید. لازم به ذکر است که قابلیت Snooze در فایرفاکس در حال حاضر به صورت آزمایشی قابل استفاده است و کاربران نسخه‌های ویندوز، لینوکس و مک فایرفاکس می‌توانند به صورت آزمایشی از Snooze استفاده کرده و خطاهای آن‌را گزارش کنند.

پیش‌بینی می‌شود کاربران فایرفاکس از این قابلیت جدید استقبال کنند، ناگفته نماند که افزونه‌های زیادی نیز با همین عملکرد در مرورگر گوگل کروم وجود دارد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.