آرکاس دو گوشی ارزان‌قیمت از سری گرافیت با دوربین دوگانه معرفی کرد

تا زمان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا چیزی حدود ۲ روز زمان باقی مانده است، اما ظاهرا صبر آرکاس به سر آمده و قبل از این مراسم، شاهد رونمایی گوشی‌های جدید آرکاس هستیم. در بین این گوشی‌ها، دو گوشی ارزان قیمت از سری گرافیت با دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند.

0

دوربین دوگانه در گوشی‌های همراه جواب خود را به خوبی پس داده است و شاهد حضور دوربین دوگانه در گوشی‌های تراز اول هستیم، در این بین ظاهرا دوربین دوگانه به گوشی‌های میان رده نیز در حال نفوذ است. به همین منظور امروز شاهد معرفی دو گوشی هوشمند جدید از جانب آرکاس هستیم که در بین مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها، دوربین دوگانه آنها بیشتر به چشم می‌خورد.

اولین گوشی از محصولات تازه معرفی شده آرکاس، گوشی گرافیت ۵۵ نام دارد. این گوشی از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره می‌گیرد که شیشه خمیده 2.5D را در ساخت آن شاهد هستیم. همان‌گونه که اشاره شد، آرکاس گرافیت ۵۵ در رده گوشی‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرد و در نتیجه در این گوشی هوشمند شاهد حضور سخت‌افزار چندان قدرتمندی نیستیم.

آرکاس برای گوشی گرافیت ۵۵ خود، پردازنده مدیاتک مدل MT6737 را به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته است. در کنار این مشخصات، نقطه قوت اصلی آرکاس ۵۵ را دوربین دوگانه این گوشی تشکیل می‌دهد. به همین دلیل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در کنار سنسور دوربین ۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت آرکاس ۵۵ تعبیه شده است. در جلوی این گوشی جدید نیز یک سنسور دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه گرفتن عکس‌های سلفی را بر عهده دارد.

پشتیبانی از دو سیم کارت، باتری ۳ هزار میلی‌آمپری و اندروید نسخه ۷ نوقا، سایر مشخصات اصلی آرکاس ۵۵ را تشکیل می‌دهد.

در کنار معرفی آرکاس ۵۵، شاهد رونمایی آرکاس ۵۰ نیز بودیم، این گوشی از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن 720p بهره گرفته است و شیشه‌های 2.5D را در آرکاس ۵۰ نیز شاهد هستیم. ۱ گیگابایت رم به همراه حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی سایر مشخصات اصلی آرکاس ۵۰ را تشکیل می‌هد.

آرکاس اشاره‌ای به قیمت دقیق این گوشی‌ها نکرد و تنها متذکر شد که این محصولات جدید با قیمتی بیشتر از ۱۳۰ یورو در تیرماه سال آینده راهی کارزار گوشی‌های همراه هوشمند خواهند شد.

gsmarena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.